Twitter plánuje odstranit „Favourite“ tlačítko z tweetů a nahradit ho verzí, která je podobná facebookovskému „Like“. Někteří z uživatelů Twitteru mohli již během minulého týdne zaznamenat, že se nad tweety vznáší pojmy jako je „Star“ či „Like“.
V rámci the Internet Advertising Bureau’s Engage konferenci v Londýně potvrdil výkonný ředitel Dick Costolo, že toto rozhodnutí bylo učiněno především z důvodu nabídnutí „lehčího“ způsobu, kterým uživatelé mohou zvýraznit své tweety. To by mělo pomoci firmám, které tak díky Twitteru mohou získat větší trakce skrze branding.
„Testujeme nějaké alternativní názvy pro „Favourite“. Ten se totiž může zdát trochu moc těžký ve významu a tak hledáme možnosti lehčího označení.“ Říká Costolo „Engagement plodí engagement. Čím jednodušší cesta k němu povede, tím víc jich získáte.“ Costolo tímto výrokem nejspíš naráží na odvěkou pravdu marketingových komunikací a tou je, že čím víc je uživatel výrobku nebo v tomto případě služby, zapojen a zaujat tím víc nových uživatelů ke službě posléze přivede.
Na londýnské výstavě Costolo také odhalil, že je skrze Twitter postováno až půl miliardy tweetů denně a to díky 140 milionům aktivních uživatelů. Největší vrchol byl zaznamenán během první US prezidentské debaty, tehdy uživatelé Twitteru postovali okolo 8 000 tweetů za sekundu.
Nakonec Costolo také bagatelizoval obavy, které naznačují, že Twitter významně zasahuje do role tisku a televizního vysílání. „Nechceme soutěžit s tradičními médii, snažíme se o jejich posílení a obohacení,“ argumentoval Costolo. „Do titulku se vejde 140 znaků, většinou je tak využíván jako odkaz k nějaké hlubší analýze nebo videu.“
Zdroj: www.v3.co.uk
Napsat komentář