Spouštíme e-shop 18: 3 x 5 rad, jak komunikovat na sociálních sítích

()

V minulém článku jsme mluvili o sociálních sítích, jejichž používání byste při provozování e-shopu měli zvážit. Dnes se podíváme na to, jakým způsobem zde komunikovat.

Copywriting naposledy aneb co s dalším obsahem na webu

 5 rad pro všechny sociální sítě

5 pravidel komunikace na Facebooku

5 pravidel komunikace na Twitteru

Rada na závěr:

Reklama na Facebooku neznamená, že posíláte tímto kanálem proti fanouškům reklamní sdělení. Je to místo, kde si s vámi fanoušci chtějí povídat a dozvídat se informace o vás. S fanoušky proto konverzujte, odpovídejte na dotazy, děkujte jim za zajímavé příspěvky, sdílejte jejich příspěvky, pokud mají potenciál sdílení a jsou pro vaše ostatní fanoušky zajímavé. Vytvoříte si tak ambasadory, vášnivé fanoušky a podporovatelé vaší značky, kteří vám mohou pomáhat s krizovou komunikací. A krizová komunikace na sociálních sítích bude naším tématem příští týden.

 

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů