Během uplynulého měsíce jsme pro vás připravili hromadu vylepšení a nových doplňků. A tak můžete svůj e-shop posunout zase o krok nebo dva (klidně tři!) vpřed. Pojďte se mrknout, které nové funkce a možnosti využijete při přípravě na letošní vánoční sezónu.
Nový přehled Stav skladu vám zjednoduší správu produktů a zprostředkuje lepší přehled nad celkovými zásobami. Na tomto přehledu můžete editovat minimální zásobu na skladě. To v praxi znamená, že se vám vždy zobrazí aktuální skladový podstav/nadstav produktu. Také uvidíte aktuální stav skladu, počet dní od posledního prodeje a celkovou nákupní cenu jak celého skladu, tak cenu u jednotlivých produktů.
Stav skladu také obsahuje dva exporty. Jeden pro dodavatele, kde se zobrazí počet produktů tak, aby se dorovnala ideální zásoba, a jeden celkový, se kterým můžete pracovat vy sami.
Tento nový přehled vám pomůže se skladem lépe pracovat a ideálně optimalizovat vaše skladové zásoby, což může mít přínos na celou obchodní strategii. Je součástí doplňku Skladové hospodářství, který můžete během 10 dní vyzkoušet zcela nezávazně, pokud jej ještě nemáte ve svém e-shopu aktivní.
Mrkněte na seznam větších i menších produktových vylepšení, která jsme pro vás a vaše shoptety vydali během září:
Devatero čerstvě vydaných doplňků vám pomůže rozšířit možnosti prodeje ať už se jedná o příležitost vložit nabídku svých produktů na partnerské blogy a weby, ale třeba i na Mall. Konečně budete moci pohodlně prodávat i elektronické produkty a třeba právě na nové šabloně Opal. Svým zákazníkům můžete nabídnout novou platební bránu nebo splátkovou službu. Nabídka je tentokrát opravdu široká – podívejte se sami, co využijete právě pro ten svůj shoptet.
Pomocí Product Widgets vytvoříte nabídku svých produktů pro vložení na tématické blogy, magazíny a různé weby. Vše je automaticky synchronizováno. Produktovými widgety lze také nahradit klasické bannerové reklamy. Přibližte se svým zákazníkům a přiveďte je přímo na svůj e-shop.
Díky Barion spustíte online platby rychle a z pohodlí domova nebo kanceláře. Je to jedna z nejpopulárnějších platebních bran v Maďarsku, což se hodí v případě expanze. Podporuje 4 měny (CZK, EUR HUF a USD) a funguje v 8 jazycích. Nechte své zákazníky zaplatit moderními platebními metodami a zvyšte svoje konverze.
Mall.cz je nákupní galerie, kde můžete prodávat i vy. Stačí být součástí programu Mall Partner, do kterého vás jednoduše napojí náš doplněk. Můžete oslovit až 60 milionů zákazníků na trzích střední a východní Evropy. Pomocí doplňku si usnadníte svou každodenní práci s objednávkami z MALL Partner programu.
Posílat ručně produkty jako e-booky, pdf, videa, audio je možné, ale prakticky zvládnete jen určité množství objednávek denně. Doplněk Digitální produkty celý proces zautomatizuje. Pravidelně kontroluje objednávky a u daných produktů pošle zákazníkovi e-mail s odkazem nebo unikátním klíčem. Ušetřete svůj cenný čas a využijte jej pro svůj byznys efektivněji.
Opal je nová minimalistická a stylová šablona pro váš e-shop. Vašim zákazníkům umožní příjemné nakupování, protože zahrnuje vylepšení vycházející z UX. Opal nabízí velmi snadné prohlížení produktů, bezproblémové uzavírání objednávek a rychlé platby.
Díky napojení na splátkovou službu dceřinné společnosti Komerční banky, Essox, si zákazníci u vás budou moci koupit lepší a dražší produkty. Cenu zboží si díky službě „ESSOX splátky“ mohou klienti rozložit na více měsíců, zatímco vy peníze dostanete hned. (Minimální hodnota objednávky pro uplatnění služby je 2 000 Kč.)
Kromě jednoduché, přehledné a legislativně správné fakturaci vám SuperFaktura přinese spoustu dalších funkcí, které usnadní provoz vašeho e-shopu. Umožní vést knihu jízd, pomůže s pravidelnými fakturami, zasíláním případných upomínek klientům nebo třeba i exportem pro kurýry a párování plateb z banky.
Návštěvník vašeho e-shopu už k opuštění stránky nebude mít žádný důvod, když důležité informace přehledně rozepíšete do jednotlivých záložek v detailu produktu. Díky tomuto doplňku budou mít vaši zákazníci všechny potřebné informace vždy na očích. Můžete informovat o možnostech dopravy, záručních podmínkách, výdejních místech, obsahu balení ap. Navíc můžete zobrazit záložku jen určitým produktům.
Díky tomuto doplňku má zákazník nákupní lištu s tlačítkem „Přidat do košíku“ stále na očích. To mu usnadňuje vkládání zboží do košíku, ať už je na jakémkoli místě na stránce, třeba když si čte popisek produktu. Lišta se zobrazuje vysouvacím efektem a nijak nebrzdí načítání e-shopu.
Jaké dva kousky z našich Shoptet Doplňků nabízíme do konce října za atraktivnější cenu?
Většina vás, našich e-shopařů, právě řeší přípravu na vrchol sezóny – předvánoční období. Už v minulém vydání našich měsíčních novinek jsme připomínali články, které vám v rámci Vánoc pomohou s jednotlivými oblastmi marketingu.
Pokud spíš než nápady potřebujete pomoci prakticky, je tu seznam Shoptet Partnerů, na které se můžete se svými požadavky obracet. Abyste nemuseli Partnery zdlouhavě kontaktovat jednotlivě, můžete si výběr Shoptet specialisty zjednodušit pomocí poptávek. Potřebujete-li pomoci s něčím, co sami nezvládáte nebo nestíháte, využijte možnost vložit bezplatnou poptávku. Čeho díky ní dosáhnete?
Jak to funguje? Poptávka po schválení odejde do e-mailových schránek všech specialistů v určené kategorii. Po 24 hodinách se automaticky zveřejní také na webu a mohou na ni reagovat i odborníci, kteří nejsou Shoptet Partnery. Zájemci o spolupráci vás budou následně sami kontaktovat.
Kromě našich rad se můžete inspirovat zkušenostmi našich Partnerů. Ty jsme shrnuli v rozhovoru 3 otázky pro Shoptet Partnery na téma Vánoce. Najdete v nich postřehy z praxe SEO specialistů, kteří se ve svých tipech dotýkají i dalších témat, jako například zásobování nebo psychologie prodeje.
Kde ještě můžete získat další užitečný obsah od našich Partnerů? Celý rok můžete čerpat informace, návody, tipy a zkušenosti na pravidelných webinářích se Shoptet Partnery. Jsou zdarma, probíhají online několikrát do měsíce a věnují se různým tématům okolo e-shopů. Záznamy proběhlých webinářů můžete sledovat na YouTube (odkaz výše). Informace o plánovaných a link na přihlášení se najdete například v administraci svého e-shopu v novinkách, na našem FB nebo v Shoptet newsletteru.
Napsat komentář