Chytré a bezpečné vyřízení nákupu a bez opakovaného zadávání platebních údajů při platbě online. To je Click to Pay od Visa. Motivujte zákazníky svého e-shopu k využívání této moderní platební metody a zapojte se tak do soutěže o tarif Enterprise na Shoptetu, iPad Pro nebo další hodnotné ceny.
Platba za zboží je klíčová část nákupního procesu, kde může zákazník opustit košík a nenakoupit u vás. Důvodem může být třeba to, že se mu nechce vypisovat platební údaje, udělá při vyplňování chybu, odejde a je po objednávce…
Pojďte svým zákazníkům nákup na e-shopu co nejvíce zjednodušit, mít více dokončených objednávek, a získejte tak možnost vyhrát na 12 měsíců shoptetí tarif Enterprise, iPad Pro či konzultace s Shoptet Partnery v hodnotě 25 000 Kč. Co pro to musíte udělat? Motivovat zákazníky, aby využívali moderní platební metodu Click to Pay, kdy není nutné opakovaně zadávat platební údaje. (Více o soutěži čtěte níže).
Proč by zákazníci měli používat Click to Pay?
je zabezpečena nejmodernější technologií pro ověřování totožnosti. Platební údaje jsou při každém nákupu nahrazeny unikátním tokenem, aby nebylo možné skutečná data dohledat.
díky funkci „Zůstat přihlášen(a)“ může zákazník při budoucích nákupech platit pohodlně a bezpečně a nemusí zas a znova přepisovat údaje z platební karty.
poskytuje možnost rychlého placení i pro ty, kteří se na e-shopech neregistrují, ale nakupují jako tzv. hosté.
na Shoptetu Click to Pay najdete zakomponovanou v rámci Online platby kartou od Shoptet Pay. „Shoptet Pay je navíc první platební brána, která Click to Pay nabízí v tzv. embedded variantě, kdy je celé řešení součástí platební brány, bez jakéhokoliv přesměrování,“ zmiňuje Ondřej Buben, který vede tým Shoptet Pay.
Click to Pay v číslech
40 vteřin trvá transakce přes Click to Pay, zatímco s manuálním zásahem je to 50 vteřin (zdroj: Adyen)
za 1 rok se podíl transakcí navýšil na 3 % z celkového objemu transakcí a dále roste. Click to Pay si získává na oblibě a postupně dohání Google Pay a Apple Pay. Podíl dokončených plateb je na srovnatelné úrovni s Google Pay a je vyšší než manuální zadání karty (zdroj: Adyen)
Soutěž s Visa Click to Pay
Motivujte zákazníky k platbě pomocí Click to Pay a zapojte se do soutěže, která probíhá v období od 1. 6. 2024 do 31. 5. 2025. Hodnotné ceny můžete získat vy i vaši zákazníci, soutěží se totiž v několika kategoriích.
E-shopy mohou soutěžit ve 3 kategoriích:
Obchodník – pokud vaši zákazníci zaplatí alespoň 6x prostřednictvím Shoptet Pay platebním řešením Click to Pay s kartou Visa v období 2 soutěžních měsíců. V této kategorii vybíráme každé dva měsíce výherce, celkem 6.
Skokan – zde má šanci obchodník, který má oproti třem předchozím měsícům nejvyšší procentuální nárůst transakcí prostřednictvím Shoptet Pay platebním řešením Click to Pay s kartou Visa. V této kategorii vybíráme každé tři měsíce výherce, celkem 4.
Ambasador – jste kreativní? Pak je toto výzva přesně pro vás! Do této kategorie je nutné se přihlásit přes formulář a pak propagovat akci Click to Pay prostřednictvím svých on-line kanálů. V této kategorii vybíráme každých šest měsíců výherce, celkem 2.
Jak motivovat vaše zákazníky k platbě přes Click to Pay?
Jak zařídit, aby vaši zákazníci metodou Click to Pay platili? Dejte jim vědět prostřednictvím svých komunikačních kanálů (sociální sítě, e-mailing, bannery), že mohou každý měsíc soutěžit o iPhone 15. Pro usnadnění jsme pro vás připravili promo balíček, ve kterém naleznete potřebné texty a bannery pro komunikaci směrem k vašim zákazníkům. Podívejte se na více informací a pravidla soutěže.
Napsat komentář