Autenticita vs. AI: Trendy na sociálních sítích v roce 2025
Poznejte 6 trendů, které na sociálních sítích využít v roce 2025. Jaké formáty a jaká témata zajímají uživatele?
Sociální sítě jsou pro e-shopy čím dál tím důležitější nejen kvůli budování brandu, ale i kvůli stále se rozšiřujícím možnostem prezentace a reklamy. Až budete někde, kde je hodně lidí, pořádně se kolem sebe rozhlédněte. Sami tak uvidíte, jak moc lidé koukají do mobilů na sociální sítě. Byla by škoda toho nevyužít a nechat tento marketingový kanál bez povšimnutí.
Neznamená to, že jako jako firma musíte být na úplně všech sociálních sítích. Stačí se zaměřit a vybrat si třeba dvě tři. U nás v České republice je hodně oblíbený Facebook a Instagram. Ale třeba by pro váš sortiment zboží mohlo být dobré se představit i na Pinterestu, Twitteru, YouTube nebo LinkedInu.
Pro začátek vám můžeme doporučit články jako Jak začít s Pinterestem, 6 tipů na úspěšný Instagram nebo třeba článek Nebuďte asociální! Využijte Facebook na 100 %. Na sociálních sítích často komunikujete i se zákazníky a někdy to nemusí být úplně příjemné. Ale díky článku Jak zvládnout krizovou komunikaci na internetu si můžete poradit i s tím.
Poznejte 6 trendů, které na sociálních sítích využít v roce 2025. Jaké formáty a jaká témata zajímají uživatele?
Léto je sice v plném proudu, ale správný e-shopař už by měl myslet na Vánoce. Příprava na nejvýdělečnější období roku musí začít včas a letní měsíce jsou tou pravou chvílí, kdy vše odstartovat. Jak připravit sociální sítě pro e-shop na Vánoce?
V dnešním digitálním světě je výběr správných sociálních sítí pro váš e-shop zásadní. Jak poznat, co je vzhledem k množství dostupných platforem vhodné právě pro vás?
Na sociálních sítích trávíme více času než kdy dřív a ukazuje se, že krátká videa jsou forma obsahu, kterým zaujmete nejvíce. Ukážeme si, jak si s produkováním a publikací video obsahu poradit, když jste třeba i menší e-shop.
Nakupování na internetu je rychlé a snadné, ale některé zákazníky i tak může odradit krok, kdy se musí zaregistrovat nebo zdlouhavě vypisovat své údaje, a vznikají tak tzv. opuštěné košíky. Nově ale můžete svým zákazníkům umožnit přihlásit se na váš e-shop pomocí účtu od Seznamu.
Poradila jsem se s kolegy v oboru a sepsala 10 opakujících se chyb v reklamách na Facebooku a Instagramu. Možná připravují o peníze i vás. Přidala jsem návody, jak na ně vyzrát. Až článek dočtete, už nikdy nepojedete UTMkový freestyle, nespustíte stejné reklamy na nové i budoucí zákazníky a nebudete reklamu škrtit rozpočtem 50 Kč/den. Založte […]
Flash akce nejsou věc, na které postavíte celý byznys, nárazově ale dokážou udělat divy. Stačí se držet pár základních pravidel a vytěžíte z nich maximum.
Pokud markeťák tvrdí, že v posledních měsících alespoň jednou nevyužil AI pro svou práci, nestoudně lže. Umělá inteligence se stala součástí on-line marketingu a její pomoc dokáže být obrovská. Pojďme si ukázat, jaké zdařilé i nepovedené výstupy může dodat. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]
Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest, Snapchat, Twitter, LinkedIn, TikTok, BeReal a další: je obtížné se v nich orientovat. Na které sociální síti se dá dnes uspět organicky, tedy bez propagace? Pojďme se podívat, jaké možnosti e-shopům nabízí TikTok. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]
Jak postupovat, když chcete inzerovat na TikToku? Ukážeme si, jak začít, jaké kreativy použít pro vaše kampaně nebo jak si nastavit budget. A řeč přijde i na TikTok pixel.