Propagace

Marketingová propagace je v podstatě komunikace mezi vámi (vaší firmou, e-shopem) a zákazníkem. Zákazníkovi se snažíte říci nejen, proč a jak pro něho budou vaše produkty užitečné, ale také něco o vaší značce, o jejím příběhu a cokoli dalšího, co by ho mohlo zajímat. Jednoduše řečeno se snažíte na sebe pozitivně upozornit veřejnost.

Díky propagaci si můžete zajistit příliv nových zákazníků a vyšší zisk. Je důležitá zvlášť pro začínající e-shopy k tomu, aby o sobě daly vědět, získaly větší návštěvnost a začaly více prodávat.

Propagovat můžete sami sebe, například psaním zajímavých článků, pořádáním konferencí, public relations, soutěžemi… Pro vlastní propagaci mějte pro svůj e-shop profil alespoň na dvou sociálních sítích. Možností je nepočítaně, záleží na vaší kreativitě. Ale ideální je, pokud vás propagují i ostatní. Ať už zákazníci pozitivními doporučeními nebo jiné webové stránky třeba pomocí linkbuildingu nebo recenzemi. Pro inspiraci si můžete přečíst o tom, proč spolupracovat s blogery a youtubery.

Jak propagovat svůj blog

Určite jste už si někde přečetli či víte jakým způsobem založit a provozovat blog. Máte obsah o kterém píšete a jistě chcete zaujmout i vaše čtenáře. V tomto článku se vám pokusíme poradit, jak o stávající čtenáře pečovat, jak získávat nové a pracovat se svým blogem tak, aby byl oblíbený a navštěvovaný. Protože s návštěvností […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky