Návštěvnost

Nepodceňujte webovou analytiku

Cílem každého provozovatele e-shopu je, aby se z návštěvníků stávali zákazníci. Tento proces však může být přerušen z mnoha různých důvodů. Nalezení konkrétních problémů a jejich vyřešení je tedy v zájmu každého provozovatele e-shopu. Proto by si každý prodejce měl zajistit takový druh webové analytiky, aby mu neunikaly důležité informace a samozřejmě i zákazníci.

Číst všechny

Jaký typ domény zvolit?

Článek Should I Go With A Country-Code or A .COM Domain? pojednává o možnostech a důsledcích volby vhodné domény. Na internetu se v současnosti můžeme setkat se dvěma typy domén nejvyššího řádu. První skupina je tvořena tzv. generickými (Generic Top Level Domain – gTLD), kam řadíme například často používané .com, .net nebo .org. Druhou skupinou jsou […]

Číst všechny

Využití Google Sitemaps při provozování e-shopu

Pokud provozujete e-shop, bez ohledu na druh prodávaného zboží je vždy důležité, zda o vás bude vědět, přesněji zda vás vaši zákazníci naleznou. Obrovskou roli zde hrají vyhledávače  a jejich vztah k vašim stránkám. Optimalizace pro vyhledávače je značně obsáhlé a komplexní téma skládající se z mnoha komponent. Jednou ze součástí optimalizace je využití nástroje Google […]

Číst všechny