O monetizaci PPP blogu
Na serveru 404.com můžete nalézt zajímavý článek o možnostech vydělávání peněz pomocí PPP blogu a jakým způsobem zorganizovat takový projekt.
Na serveru 404.com můžete nalézt zajímavý článek o možnostech vydělávání peněz pomocí PPP blogu a jakým způsobem zorganizovat takový projekt.
Pokud se zajímáte o podnikání na internetu, rozhodně by vám neměla ujít informace o tom, že krize přeje on-line nakupování.
V nedávné době byla vydána zpráva EU popisující chování nakupujících na internetu a nástrahy, které je při tom čekají. To vše z pohledu Evropské unie. My vám nyní přinášíme nejdůležitější informace z tohoto zajímavého dokumentu, které se Vám mohou při vašem podnikání hodit.
Hned na úvod vyřešíme jednu věc, která vás možná při čtení titulku napadla. Tento článek se nevěnuje programům na vytvoření samotného webu, co se týče kódu, grafiky apod., protože to pochopitelně záleží na každém webdesignerovi, co si vybere, ale na konkrétní monetizaci. Největším problémem začínajících, ale i některých pokročilých správců výdělečných webů je fakt, že […]
Pokud už jste se zamýšleli nad tím, jak vydělat na vašem webu, určitě jste službu Google AdSense zaregistrovali. Současný internet je doslova našlapaný tzv. MFA (Made For AdSense) weby, což můžete vyzkoušet snadno – zadejte do vyhledávače například slovo půjčky a uvidíte, kolik portálů na první stránce bude mít zavedené právě reklamy od Google. Abychom […]
Lákání a nabízení čehokoliv formou reklam je dnes již naprosto běžná záležitost. Neujdete ani několik desítek metrů bez zahlédnutí do očí bijícího billboardu. Na internetu se reklamní bannery začaly šířit takovým tempem, že už si je může dovolit i každý alespoň trošku navštěvovaný osobní blog, jako je třeba ten můj. A protože už jsem psal […]
Jistě se všichni shodneme na tom, že přímý prodej reklamního prostoru na stránce se vyplatí. Jednak nepoužíváme žádného prostředníka, který si v lepším případě vezme půlku, ale hlavně si určujeme podmínky tak, aby byly výhodné pro obě strany. Nemusí přitom platit limity prostředníka, jako je například rozměry banneru nebo jeho velikost.