E-E-A-T v praxi: Jak budovat zkušenosti, odbornost, autoritu a důvěryhodnost pro lepší pozice ve vyhledávání
Jak zvýšit šanci na lepší viditelnost vašeho webu i v době, kdy vyhledávače nabízejí odpovědi přes AI Overviews?
Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.
Jak zvýšit šanci na lepší viditelnost vašeho webu i v době, kdy vyhledávače nabízejí odpovědi přes AI Overviews?
Rostou vám náklady na reklamu a zároveň klesá výkonnost kampaní? Pak je na čase zapojit spokojené zákazníky a vyzkoušet UGC.
Nepřicházejte o zákazníky o Vánocích. Připravte svůj web s AI na největší nákupní sezónu roku díky SEO tipům specialistů Marketing Miner.
Oslovit více než 50 % české internetové populace přesně ve chvíli, kdy aktivně hledá vaše produkty? Právě to dokážete díky Seznam Nákupům. Pro e-shopy představují silný prodejní kanál, snadno se propojují se Shoptetem a nabízí přehledné vyhodnocení kampaní přímo v Skliku.
Už dlouho platí trend, že zákazníci dávají přednost nákupům v online prostředí. Během posledních let se také významně rozrostl sortiment, který je prodáván skrze marketplace a e-shopy. Je tedy důležité využít situace a nenechat se předběhnout konkurencí. Jedním ze základních prostředků, jak tohoto stavu docílit, je kvalitní inzerce od Seznamu.
Google už nechce být jen vyhledávač. Chce být odpovídač. A právě proto se i v Česku od května 2025 naplno spustila funkce s názvem AI Overviews. Co to znamená pro e-shopy?
Sociálních sítí je mnoho, ale většina e-shopařů se soustředí pouze na Facebook, Instagram a někdy také TikTok. Přesto existuje ještě jiná síť, kam lidé chodí pro inspiraci.
E-shop vikio.cz prodává produkty v oblasti nábytku. Jak pomohly Shoptet Kampaně k efektivnějšímu marketingu?
Znáte doplněk Slovník pojmů? Dokáže vám významně pomoci v SEO. Buďte ve vyhledávačích vidět.
Přecházíte na Shoptet? V dnešním článku vám poradíme, jak na správnou změnu e-shop řešení bez rizika propadu návštěvnosti z Googlu a dalších vyhledávačů.