LinkedIn

Pozvěte na pole sociálních médií místí trhy

Relevance je klíčové slovo u téměř každé úspěšné iniciativy v sociálním prostředí. Lokace je zase jedním z hlavních způsobů, jak propojit publikum s vhodným obsahem a zkušenostmi. Samotný marketing, či obchodní cíle mohou být někdy omezeny na základě určité zeměpisné oblasti, ať už z důvodů různých regulí, konkrétních omezení či z praktického dosahu společnosti. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

7 tipů k vybudování „Power Network“ na LinkedIn

Napříč sociálními sítěmi může být LinkedIn jednou z nejužitečnějších. Pokud budeme hovořit o pěstování kritických a lukrativních obchodních příležitostí. Neboť LinkedIn má vysokou koncentraci osob, kteří rozhodují o obchodě. Podstata je v tom, že jde o víc, než o spojení s bratranci a spolužáky z vejšky. Ale o strategické budování silné sítě plné jedinců, kteří […]

Přečíst celé

3 jednoduché způsoby využití LinkedIn k podpoře prodeje

Twitter, Facebook, YouTube, Google+ a Pinterest. Nejčastější sociální média, která experti považují za možné pilíře k rozvoji Vaší online přítomnosti.  Zatímco všechny z těchto sítí mohou být užitečným marketingovým nástrojem, existuje ještě jedna, která může být třeba i efektivnější – LinkedIn. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Co nového na internetu?

Opět tu mám tři krátké novinky, které jste mohli za minulý týden přehlédnout, ale jsou v celku zajímavé a důležité. Firemní stránky budou od konce února přecházet na Timeline, objevila se povedená sociální síť This is My Jam a O2 snížilo datové limity, aniž by cokoliv oznámilo. O tom v dnešním článku. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Vyhledávání podle dovedností

O sociální síti LinkedIn jsme zde již psali. LinkedIn se od mnoha jiných sítí odlišuje svým zaměřením na oblast zaměstnání a kariéry obecně. Server HubSpot upozornil na novou funkci této sítě, která přináší poměrně zajímavé možnosti. Jedná se o vyhledávání podle dovedností. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Hodnota interakce

Zajímavé srovnání publikoval server BizReport, které se zabývá hodnotou jednotlivých interakcí na různých sociálních sítích, především však na Twitteru a Facebooku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

LinkedIn a jeho využití v podnikání

Na serveru Netshopper.cz byl publikován článek o sociální síti LinkedIn. Při jeho pročítání jsem si vzpomněl, že jsem si zakládal profil na LinkedIn, ale od založení jsem se k tomu nevrátil. Zdá se, že je vhodná doba k prozkoumání možností této sociální sítě. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Jak si vede sociální marketing?

Studie nazvaná 2010 Social Marketing Industry Report se zabývá způsoby využití různých sociálních médií pro rozvoj obchodu a jakým způsobem k těmto médiím přistupují marketéři. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé