Facebook

Dnes už je standardem mít pro svůj e-shop i stránku na Facebooku. Sice může být těžší u některých typů produktů najít náměty na obsah, ale i tak se dají vymyslet příspěvky, kterými můžete facebookovou stránku svého e-shopu plnit. Doporučujeme inspirující, zábavné nebo zajímavé příspěvky.

Na Facebooku totiž můžete získávat fanoušky, inzerovat, mít přímo zde obchod a budovat svůj brand. Facebooková stránka je taková polidštěná tvář vašeho e-shopu, kde můžete být uvolněnější, více se lidem přiblížit a získávat jejich sympatie. Lidé na sociálních sítích stráví každodenně spoustu času, proto by byla škoda tento marketingový kanál nevyzkoušet.

Můžete se podívat na facebookové stránky vaší konkurence, zhodnotit je a zkusit dělat věci ještě lépe než oni anebo úplně jinak, protože odlišit se je výborným předpokladem pro to, aby si vás lidé zapamatovali.

Pár rád a tipů pro to, jak jako firma fungovat na Facebooku, si můžete přečíst v rozhovoru s Eliškou Vyhnánkovou, specialistkou na sociální sítě nebo třeba v článku Nebuďte asociální! Využijte Facebook na 100 %.

Prodáváme díky sociálním médiím – krok za krokem

Snažíte se zvýšit své prodeje i prostřednictvím sociálních médií, ale vaše úsilí se spíše míjí účinkem? Dumáte nad tím, proč se to konkurenci daří a vy stále jen vydáváte finanční prostředky, ale návratnost je mizivá? Pak si projděte tento článek. Podíváme se v detailu na čtyři základní faktory, které byste měli při vaší sociální kampani zohlednit […]

Přečíst celé

Co nového na internetu?

Facebook už může fungovat i jako platební brána, Amazon připravuje mobilní telefon a zajímavý průzkum, co si přejí děti k Vánocům, na závěr. Tolik stručný výčet dnešních novinek, které vzhledem k své délce nemohou samostatně zaplnit celý článek, nicméně jsou natolik zajímavé, že by byla škoda vás o ně ochudit. Tak jdeme rovnou k věci. PayPal umožnil platby […]

Přečíst celé

Internetové novinky

Na internetu se neustále něco děje, a tak jsem i dnes dal dohromady několik zajímavých novinek, které jsem v poslední době zaregistroval. Skutečně dopady změn na Facebooku, jak využívají sociální sítě největší americké společnosti a zajímavá aplikace na závěr. Tolik k obsahu dnešních novinek. Facebook zvýhodňuje velké stránky I když je titulek této novinky lehce nadsazený, protože […]

Přečíst celé

Jak si vedou sociální sítě – fakta a čísla

Neustále se dnes mluví o tom, jak si sociální sítě doslova podmanily stovky miliónů lidí po celém světě, ale jak si stojí konkrétně v různých zemích, je Facebook opravdu neotřesitelnou jedničkou a další zajímavé statistiky v dnešním článku. Ten bude plný grafů a čísel s lehce větším důrazem na evropské prostředí. Začnu poslední světovou mapou sociálních sítí, která […]

Přečíst celé

Novinky na internetu

Klasicky tu mám zhruba po týdnu několik novinek, které se v poslední době odehrály v prostředí internetu. Vypnutá italská Wikipedie, nové želízko v ohni patentových sporů Samsungu a Apple, nebo nejcennější značky světa. Tolik v kostce obsah dnešního článku. Italská Wikipedie na protest vypnuta Nabízí se jednoduchá otázka – Proč? Tomuto masově populárnímu portálu se nelíbí připravovaný italský odposlouchávací […]

Přečíst celé

Několik novinek na internetu

Pro ty, kteří sem chodí pravidelně, nebude překvapení, že zhruba po týdnu dávám opět dohromady několik důležitých, nebo jen zajímavých novinek, kterých se na internetu denně objevuje ohromné množství. Bez dlouhého úvodu rovnou k věci. Elektronické občanky od příštího roku I když to není novinka, která by se týkala internetového podnikání nebo marketingu, zasáhne přímo do […]

Přečíst celé

Dvě zajímavé Facebook studie

Sociální sítě a Facebook především neustále hýbou světem internetového marketingu, a pokud chcete úspěšně propagovat svou značku, nemůžete je opomíjet. Dnes tu mám dvě studie týkající se tohoto sociálního giganta, které by vás mohly ještě více přiblížit správnému směru, jak se v tomto prostředí prezentovat. I když jsou to pochopitelně jen průzkumy, nikoliv závazná pravidla, je […]

Přečíst celé

Facebook tipy od špiček v oboru

Již několikrát jsem se zde v poslední době zabýval tím, jak na sociálních sítích obecně budovat fanouškovskou základnu, jak „zacházet“ s komunitou, čím si můžete fandy získat, čím naopak ztratit apod. Vždy to ale byly spíše ty úplně nejzákladnější postupy, což dnes trochu rozšíříme. Našel jsem hned několik tipů od těch nejpovolanějších, zahraničních odborníků, které marketingové strategie […]

Přečíst celé

Co nového na internetu?

Více než týden je opět pryč, a tak jsou tu zase krátké zprávy týkající se toho, jak se mění svět internetu, co nového se objevilo a tak dále. Bez dlouhých komentářů na úvod přejdeme rovnou k věci. Zkreslené důkazy od Apple Určitě jste zaregistrovali zhruba kolem desátého srpna spor, kdy Apple dosáhl díky předběžnému opatření soudu […]

Přečíst celé

Kolik Čechů je vlastně na sociálních sítích?

Poměrně často se zde v poslední době věnuji sociálním sítím a je jasné proč – objevil se Google+, Facebook je nucen reagovat, Twitter nedávno implementoval nový způsob reklamy apod. Novinek je v tomto směru opravdu dost a „boj stále neutichá“. Dnes ale z trochu jiného pohledu, protože se budeme pohybovat v řeči konkrétních čísel. Kolik obyvatel ČR vlastně chodí […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky