Facebook

Dnes už je standardem mít pro svůj e-shop i stránku na Facebooku. Sice může být těžší u některých typů produktů najít náměty na obsah, ale i tak se dají vymyslet příspěvky, kterými můžete facebookovou stránku svého e-shopu plnit. Doporučujeme inspirující, zábavné nebo zajímavé příspěvky.

Na Facebooku totiž můžete získávat fanoušky, inzerovat, mít přímo zde obchod a budovat svůj brand. Facebooková stránka je taková polidštěná tvář vašeho e-shopu, kde můžete být uvolněnější, více se lidem přiblížit a získávat jejich sympatie. Lidé na sociálních sítích stráví každodenně spoustu času, proto by byla škoda tento marketingový kanál nevyzkoušet.

Můžete se podívat na facebookové stránky vaší konkurence, zhodnotit je a zkusit dělat věci ještě lépe než oni anebo úplně jinak, protože odlišit se je výborným předpokladem pro to, aby si vás lidé zapamatovali.

Pár rád a tipů pro to, jak jako firma fungovat na Facebooku, si můžete přečíst v rozhovoru s Eliškou Vyhnánkovou, specialistkou na sociální sítě nebo třeba v článku Nebuďte asociální! Využijte Facebook na 100 %.

Změny na Facebooku, které se dotýkají firem.

Na nedávné konferenci v New Yorku představili zástupci této největší sociální sítě několik změn, které se přímo dotýkají firemních stránek, a proto by je žádná společnost neměla přehlížet. Těm hlavním se budu věnovat v dnešním článku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Internetové novinky

Tradičně dnes několik internetových novinek, které by neměly uniknout vaší pozornosti. Omezení Facebooku pro firemní stránky, odhad předpokládaných investic do internetu a první služba na PayPal v češtině. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Shoptet vyladí e-shop na Facebooku

Připravili jsme pro vás možnost propojení vašeho e-shopu se sociální sítí Facebook. Zůstává nepopiratelným faktem, že sociální síť Facebook se pro svou masovou rozšířenost stala jednou z nejrozšířenějších a tudíž i nejefektivnějších variant, jak propagovat svou obchodní aktivitu na internetu. Tak proč byste tu právě vy měli chybět? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Nástroje, které vám usnadní marketing na sociálních sítích

Aktivitám na sociálních sítích se dnes věnuje nemalý počet firem, tak jsem dal dohromady několik tipů na zajímavé nástroje, které si může každý volně stáhnout, aby mu uspořily čas. Drtivá většina z nich je přímo od zahraničních expertů, kteří je pro správu sociálních aktivit používají, takže jejich funkčnost je zaručena. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Několik novinek a zajímavých průzkumů

Znovu po zhruba týdnu jsem dal dohromady několik novinek a přidám dnes i pár průzkumů, které mě zaujaly. Nové reklamy na Facebooku, porovnání email a social marketingu, nové tlačítko v internetových prohlížečích a průzkum týkající se chytrých telefonů na závěr. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Jak na EdgeRank?

Zamýšleli jste se někdy nad tím, proč máte přes 500 přátel, ale vidíte zprávy jen od některých? I když je to už celkem dlouho, co to Facebook zavedl, velké procento uživatelů stále neví, že existují dvě nastavení news feedu – nejnovější, kdy se zobrazuje téměř vše, a hlavní příspěvky, kdy Facebook „filtruje“ to, co uvidíte […]

Přečíst celé

Co nového na internetu?

Opět tu mám tři krátké novinky, které jste mohli za minulý týden přehlédnout, ale jsou v celku zajímavé a důležité. Firemní stránky budou od konce února přecházet na Timeline, objevila se povedená sociální síť This is My Jam a O2 snížilo datové limity, aniž by cokoliv oznámilo. O tom v dnešním článku. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

4 tipy, jak zvýšit aktivitu vašich fanoušků na Facebooku

V angličtině je pro to skvělé slovo – engagement, které se do češtiny překládá vždy lehce kostrbatě. V zásadě jde o to, jak fanoušky více zapojit, což je vždycky důležité, pokud o ně nechcete přicházet. Nestačí pouze pravidelně sdílet statusy, v horším případě jen reklamu, a očekávat, že to fanoušky bude bavit. Musíte přidat něco navíc a čtyři […]

Přečíst celé

Jak snadno napojit sociální sítě na WordPress?

Mít dnes na webových stránkách funkce sociálních sítí je naprosto nezbytné, nicméně ti méně šťastní, kteří nemají šablonu, která je už zahrnuje, si musí poradit jinak. Vzhledem k tomu, že takových webmasterů je stále poměrně hodně, podíváme se dnes na pár způsobů, jak díky funkčním pluginům tento nedostatek dohnat. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Internetové novinky

Po delší odmlce opět návrat ke klasickému rytmu a pravidelnému přísunu nejen internetových novinek. Událo se toho na přelomu roku vcelku hodně, tak jdeme rovnou k věci. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky