Facebook

Dnes už je standardem mít pro svůj e-shop i stránku na Facebooku. Sice může být těžší u některých typů produktů najít náměty na obsah, ale i tak se dají vymyslet příspěvky, kterými můžete facebookovou stránku svého e-shopu plnit. Doporučujeme inspirující, zábavné nebo zajímavé příspěvky.

Na Facebooku totiž můžete získávat fanoušky, inzerovat, mít přímo zde obchod a budovat svůj brand. Facebooková stránka je taková polidštěná tvář vašeho e-shopu, kde můžete být uvolněnější, více se lidem přiblížit a získávat jejich sympatie. Lidé na sociálních sítích stráví každodenně spoustu času, proto by byla škoda tento marketingový kanál nevyzkoušet.

Můžete se podívat na facebookové stránky vaší konkurence, zhodnotit je a zkusit dělat věci ještě lépe než oni anebo úplně jinak, protože odlišit se je výborným předpokladem pro to, aby si vás lidé zapamatovali.

Pár rád a tipů pro to, jak jako firma fungovat na Facebooku, si můžete přečíst v rozhovoru s Eliškou Vyhnánkovou, specialistkou na sociální sítě nebo třeba v článku Nebuďte asociální! Využijte Facebook na 100 %.

Nová pravidla Facebooku omezují využití textu u obrázků

V dnešní době je téměř nemožné navštívit Facebook bez toho aniž byste byli zasypáni obrázky a fotografiemi s marketingovým poselstvím. Je již dobře známo, že využití Facebooku jako nástroje k zachycení nejednoho nového zákazníka je velmi důvtipný způsob k přitáhnutí pozornosti potencionálních kupujících. Důležitou zprávou ovšem je, že Facebook aktualizuje politiku textových překryvů u obrázků a fotografií. Založte si […]

Přečíst celé

Skutečná hodnota Facebooku nezávisí na získaných Likes nebo fanoušcích

Téměř pokaždé, když se mluví o využití Facebooku k vylepšení podnikání, většina lidí se zaměřuje především na jejich vlastní facebookovské stránky a zejména také na cesty, jak získat více kliknutí na  „To se mi líbí“ čí větší počet fanoušků. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé

Tipy, jak využít sociální média jako nástroj customer service

V dnešní době, kdy sociální média pohltila svět, mnoho lidí raději posílá zprávy, nežli by ostatním zavolali. Většina lidí také již preferuje vyhledávání zpráv a novinek pomocí internetu. Totéž platí i u služeb pro zákazníky. I zde jsou sociální média mocným nástrojem. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Jak SE Facebooku může lidem ukázat cestu k Vašemu podnikání

Lidé tráví na Facebooku stále více a více času. Postují obrázky, sdílení komentáře, dávají likes stránkám celebrit a společností a také se dělí o své zájmy a koníčky. Nyní se zdá, že Facebook vytváří nástroje k vyhledávání, které by měly využívat informace nashromážděné o uživatelích. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Jak nástroje Facebooku dokážou oživit reklamní kampaň

Tradiční reklama nefunguje. Lidé jsou již tak unavení všemi reklamními sděleními, že dochází k tzv. reklamní slepotě. Je potřeba vymýšlet stále nové způsoby, jak netradičně oslovit zákazníka, aniž bychom ho unudili k smrti. V knize Ultimate Guide to Facebook Advertising pánové Marshall a Meloche píší o způsobech, jak využít sociální sítě k propagaci zboží a […]

Přečíst celé

Facebook nabídne Offers více stránkám

Je to již týden, co facebookářský tým oznámil pozměnění funkcí v rámci nabídek. Díky těmto změnám budou nabídky dostupné i pro stránky s menším množstvím fanoušků. Tak dostanou správci těchto stránek možnost zařazení unikátních kódu k nabídkám. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Jak fanoušky z Facebooku přeměnit na platící zákazníky

Je nesporným faktem, že Facebook už nějakou dobu hýbe světem a to nejen tím sociálním. Konkrétně v České republice zabírá podstatné, ne-li majoritní místo. Kouzlo přeměny fanoušků na platící zákazníky je tak trefou do černého. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Jak prostřednictvím Fcb fanoušků zvýšit prodej

V knize, Ultimate Guide to Facebook Advertising: How to Acces 600 Milion Customers in 10 Minutes autorů Perryho Marshala a Thomase Meloche, nalezneme souhrn základních myšlenek a faktů ohledně reklamy na zboží a služby, která je zaměřena na uživatele velmi populární sociální sítě. V následujícím článku, je upravena kapitola z knihy, kde autoři popisují, jak […]

Přečíst celé

Novinky na internetu

Opět zhruba po týdnu je tu série novinek, které se ve světě internetu odehrály. Dnes jsou hned čtyři a minimálně změny v Google Analytics a na Facebooku by vám neměly uniknout. I zbylé dvě zprávičky jsou ale zajímavé, takže pokud máte aspoň trochu času, určitě si je projděte. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Nejnovější průzkumy a trendy týkající se sociálního marketingu

Dnes článek plný různých grafů, tabulek a čísel. Internet je samozřejmě místem, které se bleskově vyvíjí, a tak i trendy v marketingu na sociálních sítích se posouvají. Proto jsem dal dohromady článek věnující se současným trendům, vyhlídkám do budoucna a monitoringu současné situace. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky