Cookies

Srpnové novinky

Léto se překulilo do své druhé části a my pro váš e-shop máme nové vychytávky, které vám pomohou hodit starosti za slamák a víc si užít zbytek prázdnin. Naše nová šablona se jmenuje Samba podle latinskoamerického karnevalového tance, a tak ji necháme vést pestrý průvod našich novinek. :) Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Červnové novinky

Červen už lákavě voní létem, prázdninami a dovolenými. K zábavě patří i soutěžení, a tak se můžete zúčastnit našeho zápolení o nejkrásnější e-shop! Kromě toho jsme pro vás připravili rozšíření možností pro platební bránu Shoptet Pay, nové doplňky pro sklad a další vylepšení. Pojďte si je prolétnout. :) Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Listopadové novinky

Od ledna 2022 se pečou sušenky trochu jinak. V cookie liště totiž budete potřebovat získat aktivní souhlas uživatele, abyste mohli analyzovat jejich chování na svém webu. Jak na to a co dalšího jsme pro vás připravili? Dejte se do čtení předvánočních aktualit ze Shoptetu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Dokončit objednávku po roce? Proč ne!

Ten moment, kdy dlouho vybíráte v e-shopu zboží, ale pak vám kvůli delší odmlce zmizí z košíku, je prostě k naštvání. A známe to snad všichni. Zákazníci e-shopů od Shoptetu se můžou radovat, tohle už se jim prostě nemůže stát. Dobu, po kterou uchováváme informace o stavu košíku, jsme totiž velmi znatelně prodloužili, vaše vybrané zboží vás […]

Přečíst celé

I drobné vylepšení pomůže

Před nějakým časem jsme zde zmiňovali několik rad skutečně agilní blogerky Lindy Bustos, jak vylepšit objednávkový proces a čemu se naopak vyhnout. Nyní publikovala vyjádření konkrétních prodejců, kteří některé z navrhovaných změn aplikovali. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a […]

Přečíst celé

Čemu se vyhnout při vytváření objednávky

Vyděsit potencionálního zákazníka není nijak těžké. Bohužel. Proces vytváření objednávky je jeden z nejrizikovějších kroků. Potencionální zákazníci právě v tomto bodě často opouštějí e-shop a nedochází tedy k očekávané konverzi. Článek zabývající se nejhoršími nešvary, se kterými se lze setkat, je k dispozici na getelastic.com. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Jak by měl fungovat nákupní košík

Každý e-shop logicky obsahuje nákupní košík. Vždyť bez této funkce by byl provoz internetového obchodu jen těžko představitelný. Nicméně není košík jako košík. Co by měl splňovat a jaké funkce by měl zákazníků nabízet rozebírá L. Bustos v článku How Long Should You Persist a Shopping Cart? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé