Jak jsme avizovali, na vývoji systému Shoptet.cz se můžete nemalou měrou podílet. Jak? No přeci zasláním návrhu přes svou Knihu přání a následným hlasováním.
V minulém týdnu jsme implementovali rovnou tři vaše návrhy. Proto pokud máte nějaké nápady na vylepšení, nezapomínejte je zaslat přes svou knihu přání!
Ruční řazení zboží v kategoriích je ze tří nasazených rozšíření asi největší novinkou ze zmíněných třech nasazených. Také právem získala nejvíce hlasů. Umožní vám totiž prezentovat přesně ty produkty, které chcete, aby zákazník viděl jako první. Oblíbené produkty tak můžou být více na očích a vy tak můžete ovlivnit jejich prodej.
Jak to tedy funguje? Ne vždy je efektivní využívat výchozí nastavení řazení produktů pro všechny kategorie e-shopu. Proto pokud máte dojem, že by si některá kategorie zasloužila seřadit zboží ručně, nyní máte možnost. A tou je řazení dle priority. Každému produktu v kategorii dáte vlastní prioritu a pro danou kategorii nastavíte možnost řazení dle priority. A přesně podle této priority se pak v dané kategorii produkty nastaví. Bližší informace k řazení zboží v kategoriích najdete v naší nápovědě.
Pokud využíváte funkci Skupiny zákazníků, toto vylepšení zajisté oceníte.
V minulosti, pokud se zákazník registroval na vašem e-shopu do některé ze zákaznických skupin a vy jste vyžadovali pro zařazení do skupiny autorizaci, zákazník v momentě, kdy jste registraci do zákaznické skupiny autorizovali, nedostal zpětnou vazbu, že už je zařazen do zákaznické skupiny a tudíž může využívat všech benefitů, které z této skupiny plynou.
Nyní však je možnost klientovi zaslat automaticky po autorizaci e-mail o tom, že již může nakupovat za podmínek přístupných po registrace pro danou zákaznickou skupinu.
Nyní je možné mít plnou kontrolu nad CSS styly ve všech částech informačního e-mailu. Ve WYSIWYG editoru je nyní povolený tag STYLE, který toto umožňuje.
A na další novinky se můžete těšit co nevidět. Proto pokud máte další nápady na vylepšení, neváhejte je zaslat přes svou Knihu přání z rozhraní Helpdesk.
fuj – řazení zboží pomocí čísel je běs. Měli jsme to a jak to jen šlo (s příchodem ajaxu) , rychle jsme to předělali na prosté přetahování řádku s položkami myší nahoru/dilů.
By the way – uvažujeme nad novým webem (jsme docela velká firma) a jedna z možností je přechod na váš enterprice ( + samozřejmě vlastní úpravy). Nyní jsme ve fázi posuzování a čísla v řazení zboží = dost velké minus.
Dobrý den, Jiří,
díky za zpětnou vazbu. Určitě máte možnost dát návrh na vylepšení systému přes Knihu přání, která je ve článku také odkazovaná. Pevně věřím, že toto „velké mínus“ podstatně převyšují další velké plusy v podobě mnoha vylepšení a rozšíření, která pravidelně přinášíme. A to zcela zdarma do všech e-shopů našich klientů.
Hezký den, Katka