Prosincové novinky

Prskavky doprskaly, vánoční cukroví je snědeno a první novoroční předsevzetí začínají brát za své. Čas bilancování a hlavně nových začátků je tady. Do čeho se můžete pustit? Začněte třeba vyzkoušením některé z našich prosincových novinek.

Změny a novinky v pojištění a mzdách

Hned ze začátku bychom vám doporučili mrknout na článek Paušální výdaje, pojištění a další novinky a změny v roce 2019. Už jeho název je výmluvný, s novým rokem se totiž navýšila minimální mzda a z toho vyplynuly další změny zejména v rámci placení záloh na pojištění (viz také článek Nepřehlédněte! Důležité změny v sociálním a zdravotním pojištění). Ty se netýkají jen jejich minimální výše, ale i termínů placení. V článku také zjistíte, proč bude zase výhodnější uplatňovat paušální výdaje a další novinky, proto si ho určitě přečtěte.

Nové doplňky

I v prosinci jsme pro vás připravili nové doplňky, kterými si můžete vytunit svůj e-shop. Tentokrát vznikly ve spolupráci se společnostmi Mail Komplet, Paxio, dkLAB a s naším partnerem Milanem Hrnčálem. Některé placené doplňky si můžete zdarma vyzkoušet a některé jsou zdarma úplně.

Mail Komplet

Z dílny Mail Komplet vzešel stejnojmenný doplněk se zaměřením na komunikaci se zákazníky. Dostaňte je personalizovanými e-maily, které jednoduše vytvoříte přímo v „drag and drop“ („chyť a táhni“) editoru včetně grafiky. Využijte i SMS zprávy v rámci speciálních kampaní. Ve službě nechybí ani statistiky a reporty.

Odpočet času u akční ceny

Díky doplňku Odpočet akční ceny doladíte každou slevovou akci k dokonalosti a vytvoříte pocit naléhavosti. Zákazník totiž uvidí, kolik času mu zbývá, aby produkt dostal za výhodnou cenu. A tak pravděpodobně nebude s koupí váhat, aby nepromarnil příležitost ušetřit.

Vylaďte si vzhled svého e-shopu

Následující doplňky vylepší váš e-shop co se týká jeho vizuální a částečně funkční stránky. Jsou to vychytávky, které mohou vypadat jako drobnost, ale ve výsledku mohou hodně pomoci, aby se zákazníci cítili ve vašem e-shopu lépe.

Hodnocení e-shopu viditelné na stránce produktu

Možnost sbalení aktuálně nezajímavých filtrů v kategoriích

Blogové články na úvodní stránce vašeho e-shopu

Až 3 volitelné záložky v detailu produktu

Fixní hlavička e-shopu

Šipka „Vrátit se na začátek stránky“

Přesun popisu kategorie přímo pod její název (šablona Classic)

Další vylepšení

Facebook
Twitter

Mohlo by vás zajímat:

Navigace pro příspěvek

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vložením zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů