Jak vybrat člověka na zákaznickou péči?
Podíváme-li se na typické chyby a přešlapy zákaznické podpory, drtivá většina vychází z naprostého nepochopení druhé strany. Jaké vlastnosti má mít člověk, který pečuje o vaše zákazníky?
Rozjet e-shop není v dnešní době nic tak těžkého, ale rozjet úspěšné podnikání a snový e-shop už tak snadné není. Čeká vás spousta přemýšlení, nastavování a my vám s tím chceme co nejvíc pomoct. A že si nevíte rady? Máme pro vás cenné rady a tipy! Naučte se chodit nejen ve světě e-commerce.
Podíváme-li se na typické chyby a přešlapy zákaznické podpory, drtivá většina vychází z naprostého nepochopení druhé strany. Jaké vlastnosti má mít člověk, který pečuje o vaše zákazníky?
Věnujete se marketingu svého e-shopu svépomocí? Zřejmě jste už narazili na frameworky, které pomáhají při sestavování a vyhodnocování marketingové strategie. Jedním z nich je See Think Do Care. Jak ho využít a v čem vám pomůže?
Každý úspěšný e-shop se čas od času setká s tím, že se od něj konkurence inspiruje nad zdravou mez. Ukážeme si nejčastější situace a spory. Jaké možnosti vám dává právo?
Dnešní doba e-shopům přeje. Čím dál více lidí nakupuje online, pandemie tento trend navíc urychlila. Pokud také plánujete založit e-shop, věnujte dostatečný čas analýzám a plánování. Se zmapováním situace na trhu vám pomůže průzkum trhu v online prostředí. Jak na něj?
Možná jste došli do stavu, kdy vám stávající e-shop nedělá radost tak jako dřív. Někdy ale není třeba definitivně skončit, fungující projekt si totiž může lehce najít nového majitele. Prodej e-shopu se dá realizovat hned několika způsoby. My vám dnes představíme ty nejjednodušší.
Co všechno musíte zařídit, abyste mohli začít podnikat a založit si e-shop? Rozhodně si zřídit živnostenský list a začít platit zálohy na sociální a zdravotní pojištění. A co dál? Připravili jsme pro vás článek, díky kterému to budete mít raz dva.
Daří se vám s vaším e-shopem v prodejích v Česku a zažíváte další růstové období? Začínáte přemýšlet o vstupu na zahraniční trh? Přečtěte si náš návod, jak začít a jaké kroky při expanzi e-shopu rozhodně nevynechat.
Je překvapivé, kolik začínajících i pokročilých e-shopařů neřeší, pro koho e-shop tvoří. Možná si v začátku mysleli, že to není potřeba. A nebo se bojí, že když se poznání zákazníka odborně označí jako výzkum, tak to nezvládnou. Poznání zákazníka ale není žádná nadstavba.
Letos jsme se dočkali účinnosti zákona o výrobcích s ukončenou životností. Ten zavádí nové povinnosti týkající se elektroodpadů a recyklačního příspěvku. Jakých výrobků se recyklační příspěvek týká a jak ho správně uvést na účtence?
V minulém díle jsme se podívali na to, jaké existují typy potravinářských živností, kam všude zahájení výroby nahlásit a jaké jsou požadavky na potravinářskou provozovnu. Dnes se zaměříme na výrobu a bezpečnost potravin, a řekneme si o výjimce, kterou má výroba doma.