Jak vybudovat spotřebitelskou důvěru
Myslete na značku, kterou máte velmi v oblibě – tu které byste svěřili Vaše osobní informace a doporučili ji Vašim přátelům. Dokázat vytvořit tento pocit důvěry vyžaduje neustálou podporu vzájemné integrity.
Myslete na značku, kterou máte velmi v oblibě – tu které byste svěřili Vaše osobní informace a doporučili ji Vašim přátelům. Dokázat vytvořit tento pocit důvěry vyžaduje neustálou podporu vzájemné integrity.
Optimalizace pro vyhledávače se někdy až moc soustředí na metriky. To má za následek až přespříliš měření a výpočtů, které ve finále nepřinesou moc smysluplné údaje o úspěšnosti webové stránky. Měření konverze nebo hodnocení dle umístění v žebříčku vyhledávání může napovědět velmi mnoho o tom, jak dobře si Vaše stránky vedou. Na druhou stranu přespřílišná […]
Ford Motor Co. vytvořil v roce 2009 soutěž o nové automobily Ford či pojištění pro 100 nejšťastnějších. Šestiměsíční akce s názvem „Ford Fiesta Movement“ s velmi jednoduchými pravidly vytvořila nečekaný Buzz a znatelné zvýšení povědomí o značce. Pravidla soutěže byla jednoduchá. Stačilo natočit video o tom, co byste s novým vozem Ford udělali, pokud byste […]
Kniha The Ultimate Guide to Google AdWords autorů Perryho Marshalla a Bryana Todda Vám pomůže pochopit základy systému Google pay-per-click reklamy, jak na kampaně ke zvýšení viditelnosti ve vyhledávání, jak získat prokliky a zvýšit prodej. V tomto článku Vám poradí, jak vyhledat, vybrat a používat správná klíčová slova k lapení zákazníků, které chcete.
Lidé tráví na Facebooku stále více a více času. Postují obrázky, sdílení komentáře, dávají likes stránkám celebrit a společností a také se dělí o své zájmy a koníčky. Nyní se zdá, že Facebook vytváří nástroje k vyhledávání, které by měly využívat informace nashromážděné o uživatelích.
Pokud jde o znalost, jak by Vaše webové stránky měli fungovat podle firemních cílů, jsou nástroje pro webmastery pokladem. Pomohou vám zjistit, jak dobře si Vaše stránky vedou a také jak jsou zobrazovány na jednom z největších vyhledávačů. Přestože jsou tyto nástroje zdarma, mnoho webmasterů neví o možnosti zařazení jejich stránek do tohoto programu.
Tradiční reklama nefunguje. Lidé jsou již tak unavení všemi reklamními sděleními, že dochází k tzv. reklamní slepotě. Je potřeba vymýšlet stále nové způsoby, jak netradičně oslovit zákazníka, aniž bychom ho unudili k smrti. V knize Ultimate Guide to Facebook Advertising pánové Marshall a Meloche píší o způsobech, jak využít sociální sítě k propagaci zboží a […]
Je to již týden, co facebookářský tým oznámil pozměnění funkcí v rámci nabídek. Díky těmto změnám budou nabídky dostupné i pro stránky s menším množstvím fanoušků. Tak dostanou správci těchto stránek možnost zařazení unikátních kódu k nabídkám.
Je nesporným faktem, že Facebook už nějakou dobu hýbe světem a to nejen tím sociálním. Konkrétně v České republice zabírá podstatné, ne-li majoritní místo. Kouzlo přeměny fanoušků na platící zákazníky je tak trefou do černého.
Se zvyšováním počtů aktualizací u Googlu a stejně tak i u ostatních vyhledávačů, může být otravné a unavující udržet si stále správně fungující a kompatibilní SEO. Jsou zpětné odkazy opravdu pořád to nejdůležitější? Co je Google Penguin a jak dokázat, aby se kvůli němu neměnil Váš traffic? I přes neustálé obměny u vyhledávačů, mnoho uživatelů […]