Pojďme se spolu naposledy ohlédnout za rokem 2020. Upřímně věříme, že ho máte rádi za sebou. Tuhle těžkou zkoušku by asi nikdo dobrovolně nepodstoupil. I tak vám ale mohl něco dát: tipy pro další rozvoj a směr, kam se posunout v letošním roce. Co jsme pro vás nejen během posledního měsíce připravili my v Shoptetu?
Během prosince jsme záměrně nevydávali žádné větší novinky. Velmi pravděpodobně byste na ně ani neměli těsně před Vánoci při všem tom odbavování objednávek potřebný čas a klid. Sumírovali jsme ale největší teď už loňská produktová vylepšení. Za celý rok 2020 se jich sešla hezká řádka. Tady jsou ta nejzásadnější:
Od léta si můžete tuto stránku upravit přesně podle svých požadavků a z místa, které bývá obvykle z pohledu zákaznické přívětivosti trošku průšvih, udělat naopak něco zábavného nebo užitečného. Inspirujte se naším článkem.
Zboží vystavené na home page vašeho e-shopu si můžete od podzimu nechávat pohodlně automaticky doplňovat místo ručního nastavování. Podle vlastních preferencí si určíte pravidla, podle kterých se zboží bude na hlavní stránku dostávat.
Toto vylepšení pro vás rozšířilo Parametrické filtry a příplatky o funkci konfigurátoru, kdy si zákazník např. u oblečení může navolit velikost, potisk, barvu ap. Každá z těchto hodnot může mít svou cenu, o kterou se ta konečná zvýší. Využít můžete i jako upsellingový nástroj, kdy podobně ke zboží přidáte třeba prodlouženou záruku, dárkové balení, úpravu na přání ap.
Loni jsme obdobně ke značkám připravili možnost přiřadit produktům i jejich dodavatele. Na rozdíl od značek je informace o dodavateli vaším interním údajem. Využijete ho ve filtrech produktů, ve skladu a ve statistikách.
Díky této funkcie zvládnete efektivně naložit s objednávkou zákazníkem omylem uhrazenou ve špatné výši. V detailu objednávky se v poli „Přijato“ zobrazuje reálně připsaná částka. A to zeleně, pokud sedí, nebo červeně, jestliže se klient někde uklikl. Ať už poslal více nebo méně, na oba případy si můžete nastavit automatické procesy pro rychlé vyřešení situace.
To je jen pět vybraných vylepšení. Během roku jsme jich pro vás vydali celé desítky, mezi nimi například také napojení na nové dopravce nebo dostupné varianty ve výpisu produktů.
Tolik žádaná multijazyčnost je tady! Zákazníkům, kteří češtině nebo slovenštině na vašem e-shopu nerozumějí, protože jsou cizinci, ale přesto u vás chtějí nakoupit, budete moci nabídnout cizojazyčnou verzi svého obchodu.
Jak to bude v praxi vypadat? Podívejte se na náš ukázkový e-shop multi.shoptet.com/. Co všechno budou Cizí jazyky umět a na co je lepší vytvořit samostatnou, plnohodnotnou mutaci e-shopu na vlastní doméně (např. obchod.hu pro Maďarsko), zjistíte zase tady. Expanze do zahraničí je totiž náročnější a na cizojazyčné verzi hlavního obchodu nelze pojmout všechny související věci jako ceníky, doprava, slevy, zákaznické skupiny, obsah, produkty, feedy atd.
Doplněk Cizí jazyky vám přineseme během prvního kvartálu 2021. Abychom vám alespoň trochu vynahradili dlouhé čekání, první dva měsíce využívání pro vás budou zadarmo. E-shopaři s Enterprise ho budou mít právě v rámci tohoto tarifu zdarma navždy.
Jaké dva kousky z našich Shoptet Doplňků nabízíme do konce ledna za atraktivní cenu?
Doplňky, původně nazývané moduly, rozšiřují vaše shopteťácké e-shopy o různé funkce a napojení na externí služby. Díky tomu si můžete ke svému obchodu přidat právě jen to, co opravdu využijete. Dohromady jich na stránce Shoptet Doplňky najdete už necelou dvoustovku. V loňském roce přibylo průměrně 4 až 5 doplňků měsíčně, některé měsíce byly ale plodné hodně. Například v září jsme vydali 9 a v červnu dokonce 12 nových doplňků najednou!
Vytipovali jsme pro vás z celé té široké nabídky 3 doplňky, které jsme vybrali jako nejzajímavější.
Chtěli byste mít takovou návštěvnost jako Mall? Už můžete. :) Přihlaste se do programu Mall Partner, do kterého vás jednoduše napojí doplněk Mall Expando. Prodávejte až 60 milionům zákazníků na trzích střední a východní Evropy. Díky doplňku si také usnadníte práci s objednávkami z tohoto téměř nekonečného zdroje konverzí.
Doplněk Digitální produkty zautomatizuje proces posílání vašich placených elektronických materiálů: e-booků a pdf dokumentů, online kurzů, video a audio nahrávek. Pravidelně kontroluje nové objednávky a rozesílá příslušné e-maily s odkazem na zakoupený produkt nebo unikátní klíč. Ušetřete čas a využijte ho pro svůj byznys efektivněji.
Líbil by se vám luxus vlastní dopravy zboží, ale nemůžete si ho narozdíl od velikých e-shopů dovolit? Nabídněte svým zákazníkům expresní dodání objednávek přes Liftago. Jedním klikem objednáte auto, které si během pár minut přijede pro balíček a obratem ho odveze přímo k nedočkavému zákazníkovi. Cenu za přepravu si předem pevně dohodnete přímo s Liftagem a už neřešíte, jestli se třeba musel řidič zdržet v koloně.
Napsat komentář