Vánoce se blíží, a tak bychom vám chtěli dát malý dárek. Protože víme, jak rádi máte nové grafické šablony, připravili jsme pro vás jednu novou. Jako všechny ostatní šablony nese název hudebního stylu – tentokrát Techno.
Je jako ostatní šablony plně responzivní (optimalizovaná pro pohodlné procházení na tabletech a chytrých telefonech) a s čistým designem, ale oproti jiným šablonám dává více vyniknout produktům s kvalitními fotografiemi.
Svým charakterem a prostou elegancí rozhodně nezapře svůj původ – šablona byla pro Shoptet navržena právě ve Velké Británii. Šablona Techno je tu, pojďme se podívat, co s sebou přinesla za novinky.
Není pochyb o tom, že velké fotografie produktů prodávají. Šablona Techno se je proto snaží využít na maximum a to hned několika způsoby:
V detailu produktu je fotografie použita ve větší velikosti, je zcela dominantním prvkem a ostatní obsah je často až pod hranou displeje (tzv. foldem stránky), čímž se maximalizuje dojem z použitých fotografií.
Odlišně se též pracuje s fotografiemi ve výpisu kategorie, kde první produkt ve výpisu je zobrazen ve větší velikosti než ostatní produkty, což je za A) zajímavým grafickým prvkem samo o sobě, za B) výborným nástrojem, když chcete zpropagovat nejatraktivnější produkt. Pro takové zobrazení produktu nemusíte udělat vůbec nic, šablona první produkt v kategorii bude dominantně zobrazovat automaticky.
U šablony Techno je také nově odlišné zobrazování parametrických filtrů – Ty se nově zobrazují v levém panelu – v ostatních šablonách se tyto filtry zobrazovaly v horní části nad výpisem produktů.
Techno ovšem přichází s další specialitou, kterou na předchozích šablonách nenajdete – dynamickým košíkem. Díky použité technologii při přidání produktu do košíku již nedochází k znovunačtení stránky a vyrušení uživatele z vyhledávání produktů na e-shopu. K znovunačtení stránky nedochází ani při vstupu do košíku či v následujících krocích, celý proces tak probíhá plynule a přirozeně a uživatel se může kdykoli ke košíku vracet a znovu ho zavírat.
Totéž platí i pro vyhledávání, kterému byl věnován velký prostor, uživatelé se již nebudou muset tísnit v malých vyhledávacích polích. Vyhledávání je rovněž rozšířené o doporučené produkty, a pomůže vám tak zvýšit vaše konverze. Obdobně je řešeno i přihlášení uživatele do klientské zóny či provizního programu, kde jsme se řídili heslem méně je více.
Techno, na rozdíl od předchozích šablon, přínáší barevnou paletu rozšířenou o další dvě barvy, které si jako uživatel můžete libovolně nastavovat.
Samozřejmě je i nadále k dispozici editace bannerů, které můžete vkládat do několika různých pozic na stránce (top, střed, zápatí), stejně jako možnost upravovat rozvržení stránky a další nastavení vzhledu.
Šablonu jsme zatím spustili ven ve verzi Beta. Je totiž čestvé miminko a potřebuje nějaký čas na to se rozkoukat. Najdete ji ve své administraci, v sekci Vzhled a obsah, ale buďte k ní prosím zatím shovívaví. Má ještě nějaké mouchy, o kterých víme a které budeme po dobu Beta režimu upravovat, ale nebojte se nám své postřehy psát, pomůžete nám tak rychleji šablonu vyladit k dokonalosti.
Nové aktualizace, nové funkce, vyšší výkonnost, neokoukaný vzhled. To jsou všechno důvody proč stojí za to přejít na šablonu Techno, tak neváhejte a vyzkoušejte si ji klidně hned teď. Změny není třeba se bát – pokud se vám šablona Techno na vašem e-shopu líbit nebude, můžete si velmi jednoduše vrátit zpět původní šablonu.
A nebo si založte testovací verzi a hrajte si s novou šablonou v testovacím e-shopu.
Teda velký rozdíl mezi šablonou techno a echo. Techno šablona je dost hrozná. Určitě si to nemyslím sám, dle hlasování. Proč z Vaši strany neuděláte pouze několik grafických návrhů(iframe) a nedoplníte ho o grafické prvky a nenecháte lidi posoudit(hlasovat), co je ok.. Jestli budete psát, že ne pro každý sortiment, je každá šablona vhodná, tak ano máte pravdu, ale jde udělat víc variant na tu vaši..
Techno šablona – proč tak velké fotografie, todle už je přehnané. Využíváte stále stejný font a nepřiměřenou velikost třeba v zápatí.. Todle je zahraniční styl, maximální banner na home page, ale nevím, že by se u nás hojně využíval a nebo byl o zákazníků požadován.
Určitě beru, že ta šablona je pouze beta, ale laděním se nezmění celý vzhled..
Dobrý den ještě jednou, Martine,
děkuji za zpětnou vazbu. Z jakého hlasování Vám vyplynulo, že klienti považujou šablonu za hroznou?
Nicméně ano, šablona je výrazná a dává vyniknout velkým fotografiím. To není chybou, to je záměr. Jsou e-shopy, které pro své fotografie takovou šablonu využijí. Naším záměrem není připravit šablonu využitelnou pro masy, ale výjimečnou, která e-shop odliší. Stejně tak není jednoproduktová šablona Echo využitelná pro všechny e-shopy, ani šablona Techno takovou není. Je tedy čistě na klientech, kterou šablonu si nastaví a jak si ji dle sebe upraví. Nicméně mají možnost editovat přes HTML editor i zvolené fonty apod.
Děkuji za Váš návrh na postup přípravy nových šablon. Klienti mají možnost zasílat návrhy na vylepšení systému (funkcí) ak jednotlivým návrhům hlasovat, takže pokud budou mít návrh na nějakou pěknou šablonu, určitě ji mohou zaslat. Nicméně zatím neplánujeme nechávat hlasovat k námi připraveným návrhům. Každopádně můžeme slíbit, že na přípravách nových šablon neustále pracujeme, nyní máme vytipované další 3 nové vzhledy, které budou zase odlišné od těch stávajících a pokryjí požadavky klientů, kteří nenašli zalíbení v šablonách stávajících. Pevně věřím, že Váš subjektivní názor na připravované šablony bude pozitivnější.
Mějte se krásně a děkuji, že nás sledujete.
S přátelským pozdravem
Katka
Moc povedená šablona, díky! :)
Martine, díky moc :) Klukům to vyřídím.
Mějte fajn den,
Katka