Vzdělávání je to, co vám může pomoct dostat se před vaši konkurenci a nenechat si ujet vlak. Proto jsme pro vás připravili seznam konferencí, na kterých nesmíte chybět. Pokud se vám nechce z domu, určitě koukněte na Shoptet školku nebo naši Shoptet.TV na YouTube. Seznam pravidelně aktualizujeme, tak se nebojte kouknout častěji.
V Brněnském Impact Hubu spolupořádáme s GUG.cz E-commerce Day. Jde o celodenní konferenci plnou skvělých řečníků z oblasti marketingu, práva, logistiky, účetnictví atd. Získáte tak informace a zkušenosti od lidí, kteří za sebou mají výsledky. Konference je primárně pro e-shopy, které chtějí svůj business posunout dál a hledají inspiraci nebo odvahu.
Těšte se na 8 přednášek se zajímavými speakry jako je Radek Hudák, Michal Kubíček, Filip Novák a další, na 11 workshopů třeba s Ondrou Mikolášem, Daliborem Jarošem, Zbyňkem Hyrákem a jinými.
Akce je zdarma, jen je potřeba se na ni přihlásit. Těšíme se!
Největší marketingová konference v západních Čechách bude letos na téma „Zisk a nezisk“. Na letošním 2. ročníku se můžete těšit na povídání o brandu, kampaních, zisku v neziskovém sektoru, investicích nebo o krizové komunikaci.
Všechno o akci najdete na stránce marketikon.cz.
Další akce budeme postupně doplňovat. Pokud nám na seznamu cokoliv chybí,
nebojte se nám napsat na partneri@shoptet.cz a my nové akce rádi přidáme.
Jde o celodenní konferenci o vyhledávání a nalézání v roce 2019. Těšit se můžete na spoustu zajímavých přednášek a spíkrů. Obsah, analýza klíčových slov, lokální SEO, spousta rad a tipů, ale třeba také propojení PPC a SEO nebo práce s daty.
Konference se koná v Divadle pod Palmovkou a je určena pro provozovatele webů, e-shopaře, marketingové manažery,
analytiky, online markeťáky, agenturní i freelance konzultanty.
Více informací a možnost zakoupit vstupenky naleznete na oficiálním webu akce.
E-mailing je stále jedním z důležitých kanálů, který vám na e-shop přivádí zákazníky. Přijďte se dovědět nové trendy, tipy a rady, jak si s ním vyhrát a využít jeho potenciál. Řeč bude také o marketingové automatizaci.
Podrobnější program najdete na emailrestart.cz.
O tvorbě obsahu, tipech pro psaní, inspiraci a také nastavení kvalitní obsahové strategie bude konference Content First. Už pátý ročník akce se koná opět na pražském Pankráci a čeká vás den nabitý přednáškami.
Early birds vstupenky si můžete pořídit na stránce Content First.
V on-linu se pohybuje spousta skvělých lidí, kteří si navzájem mají co říct. Agentura AdVisio, která zajišťuje kompletní marketingový servis na internetu, pořádá MarketingOn, kde se sejdou digimarkeťáci a další příznivci oboru. Akce proběhne již popáté v Ostravě, 16. května 2019.
Na pořadu dne budou 3 přednášky v podání 3 expertů na on-line, každou přednášku doplní diskuze. Po přednáškách váš čeká trochu networkingu, který vystřídá zcela neorganizovaná volná zábava.
Po kliknutí na stránky akce se dozvíte více.
Jednou z hlavních myšlenek barcampů je to, že účastníci neplatí za vstupenku a ani řečníci nedostanou žádný honorář. Témata jsou různá, záleží na tom, kdo má co říci. Jeden takový inspirativní barcamp se koná v Plzni 13. dubna.
Registrovat svou účast nebo klidně vlastní přednášku můžete na stránce plzenskybarcamp.cz.
Celodenní konference bude o datech, nejen webové analytice, data science a business intelligence. Pokud vás zajímá analytika, marketing, provozujete web nebo e-shop, určitě přijeďte 8. dubna do Divadla pod Palmovkou.
Lístek na akci nebo balíček vstupenek na všechny letošní konference pořádané Taste Medio si můžete objednat na datarestart.cz.
Pozvánka na největší vzdělávací akci pro e-commerce svět nesmí chybět. V 10 sálech si během 2 dnů budete moci poslechnout více než 100 přednášek o PPC, UX & CRO, SEO, datech v e-commerce, zákaznické podpoře, náboru zaměstnanců a personalistice, logistice, expanzi, sociálních sítích i obsahu.
Zjistit, co všechno vás čeká, můžete na czechonlineexpo.cz.
Nejen pro klienty Shoptetu je určena akce našeho partnera In creative. Jak zvýšit konverzní poměr? Proč by vás měli zajímat dlouhodobí zákazníci? V Praze potom navíc téma – Jak rozjet fungující e-mailing? To vše a navíc k tomu nálož informací o funkcích a vychytávkách v Shoptetu přímo od Shoptet product managera se dozvíte na dopolední konferenci v Brně i v Praze.
Čím je festival v Karlových Varech pro fanouška filmů, tím je Marketing festival pro kohokoliv z marketingu, aneb společenská událost roku je po roční pauze zase zpátky. Marketing festival znovu přiveze zajímavá zahraniční jména, stačí jmenovat třeba Dana Arielyho, nebo Marka Ritsona.
Vstupenky můžete koupit tady.
Třetí ročník semestru komplexního social media vzdělávání začíná 15. března a končí v červnu obhajobami závěrečných prací. Jedná se o komplexní kurz zaměřený na sociální média a práci s nimi, přednášky se budou prolínat s workshopy. Provázet kurzem bude 14 předních odborníků, kteří předají účastníkům své zkušenosti a pomohou vytvořit social media strategii pro vaši firmu.
Přihlášky naleznete na stránce akce a obsazuje se 15 míst, proto neotálejte!
Jak se buduje lovebrand? Krůček po krůčku. Dejte si 12. března rande s úspěšnými značkami a posuňte tu svoji kupředu nejméně o kroky dva. Přijďte na 5. ročník konference BRANDstorming do pražských kulturních prostor ROYAL.
Více informací objevíte zde.
Na konferenci Brand Restart se budou řešit byznysové změny. V pražském Divadle pod Palmovkou promluví celkem sedmnáct řečníků o tom, jak se ve svém podnikání nebát provést změny tak, aby to neohrozilo vlastní značku.
Program a vstupenky najdete na stránkách Brand Restartu.
Leden začal pěkne zostra veletrhem a konferencí zaměřenou primárně na e-commerce. Znali jste ji jako Ecommerce Expo Prague, ale letos se představila pod názvem Reshoper. Se Shoptetem jsme tam samozřejmě nemohli chybět. Náš stánek byl hned u vstupu na veletrh a celý den jsme se skoro nezastavili díky vaší početné návštěvnosti. V publiku jsme se zúčastnili i konferenčního programu a napsali jsme o něm článek s postřehy z nejzajímavějších přednášek.
Veškeré info o akci můžete najít tady.
Agentura Medio Interactive, tedy dnes už Taste, každoročně pořádá oborové konference pod značkami Data, SEO, PPC a Social restart. Všechny se konají v Praze v hotelu Olšanka. Pro loňský rok a pro konference PPC a Social Restart jsme byli partnerem, takže jsme tam nemohli chybět.
Loňský ročník byl hodně zaměřený na placené kampaně na Facebooku. Letos to na Social Restartu bylo hodně o Instagramu, ale nejen o něm. Mluvilo se i o HR kampaních na sociálních sítích nebo o zábavných satirických videích.
Na akci jsme nemohli chybět. A co se nám nejvíce líbilo? Zjistíte to v článku Top 5 nejlepších přednášek Social Restartu 2018.
Hlavním tématem kromě PPC obecně byla atribuce a automatizace PPC kampaní. Na konferenci PPC Restart přednášeli lidé, kteří PPC skutečně dělají, takže se podělili o příklady z praxe. Vystoupil i Radek Hudák, šéf našeho marketingu.
A jaká tedy konference byla? Přečtěte si náš report o 7 nejlepších přednáškách na PPC restartu.
Atribuční modelování je něco jako Columbova žena v marketingu. Všichni se o něm baví, ale nikdo ho pořádně neviděl. Cíl změnit tuhle situaci si dala konference/akademie Attribution Academy, kterou pořádala dvojice Marek Kobulský a Milan Merglevský.
V edukativním semináři společnosti Ofertis Online marketing aneb jak to dělat dobře jste si mohli ověřit, jestli v marketingu úplně plavete, nebo se orientujete. Připraveno bylo sedm okruhů a témat i diskuze.
Základní tříhodinový kurz vás provedl veškerými zákoutími Amazonu. Zjistili jste, zda je pro vás expanze přes Amazon vhodná a jaká jsou specifika prodeje prostřednictvím největšího online tržiště na světě. Ukázali jsme si, jak prodávat v Německu, Francii, Velké Británii, Španělsku nebo Itálii. Podívali jsme se, jak je to s vystavováním faktur a daněmi. Zjistili jsme, co je FBA a FBM a co je pro vás vhodné. V neposlední řadě jsme se také podívali na checklist z našeho článku o Amazonu.
Agentura Acomware pořádá série konferencí s podtitulem 2020 a jedna z nich se věnuje e-mail marketingu. Konference Emailing 2020 nabídla hlavně zahraniční jména a hlavním tématem bylo, jak z e-mailngu vybudovat další silný prodejní kanál.