Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

Pokročilé SEO strategie – Díl 2.

Pokud už jste četli první díl z této minisérie a zaujal vás, určitě se rádi něco dozvíte i o dalších pokročilých SEO strategiích, které na obyčejných portálech zabývajících se základy a tipy „jak na to“ nikdy nenajdete. Vzhledem k tomu, že je rozhodně o čem mluvit, přejdeme rovnou k věci. V případě, že vám snad první článek unikl, naleznete […]

Přečíst celé

Chcete, aby vaše stránky vydělávaly? Pět aplikací, které musíte mít.

Hned na úvod vyřešíme jednu věc, která vás možná při čtení titulku napadla. Tento článek se nevěnuje programům na vytvoření samotného webu, co se týče kódu, grafiky apod., protože to pochopitelně záleží na každém webdesignerovi, co si vybere, ale na konkrétní monetizaci. Největším problémem začínajících, ale i některých pokročilých správců výdělečných webů je fakt, že […]

Přečíst celé

Potřebujete redesign?

Co je to redesing? Redesign znamená znovu upravení webu. Může se týkat grafiky, obsahu nebo se můžete rozhodnout pro celostní redesign, při kterém změníte celý svůj web. Rozsah je pouze na vás. Při redesignu myslete na to, jaký je cíl vašich webových stránek a zda tento cíl je skutečně naplňován. Pokud zjistíte že ne, neváhejte […]

Přečíst celé

Pokročilé SEO strategie – Díl 1.

Pokud patříte mezi webmastery, které zaujala marketingová koncepce SEO (Search Engine Optimization) neboli hezky česky optimalizace webových prezentací pro vyhledávače, určitě už jste pročítali velký počet publikací, nebo internetových portálů, které se vám budou snažit pomoci se začátky. Vždy ale uslyšíte to samé – zpracujte si robots.txt, mějte kvalitní texty s klíčovými slovy, relevantní odkazy, registrace […]

Přečíst celé

Jak vkládat klíčová slova do vašich článků

Zatímco hodnocení vaší stránky mimo její obsah jinde na internetu je důležité pro hodnocení vyhledávači a ovlivníte ji spíše nepřímo, volba dobrých klíčových slov je přímým prostředkem, jak se dostat do povědomí přímo obsahem stránky. A pokud klíčová slova dobře souhlasí s napsaným textem, velmi pomůžete vyhledávači v práci a sobě zajistíte větší návštěvnost. Založte […]

Přečíst celé

Proč je důležité SEO?

SEO je zkratka, která se dnes velmi často používá a pro lidi, kteří chtějí upozornit na své webové stránky, je klíčová. Co se pod touto zkratkou skrývá? Je z anglického spojení search engine optimization, v překladu optimalizace pro vyhledávače. Můžeme říci, že jde o metodiku, kterou se vytvářejí a upravují webové stránky, které splňují podmínky […]

Přečíst celé

Advergaming: Nenásilná reklama

Co je to advergaming? Slyšeli jste někdy o advergamingu? Zjednodušeně můžeme říci, že advergaming představuje techniky, které jsou založené na vytváření počítačových her. Slovo advergamining je složené ze dvou anglických slov – gaming (hraní) a advertisement (propagování). Ve volném překladu to tedy znamená „progace hraním“. Poprvé byl tento termín zaveden roku 2000. Použil ho Anthony […]

Přečíst celé

Několik tipů jak zefektivnit Google AdSense

Pokud už jste se zamýšleli nad tím, jak vydělat na vašem webu, určitě jste službu Google AdSense zaregistrovali. Současný internet je doslova našlapaný tzv. MFA (Made For AdSense) weby, což můžete vyzkoušet snadno – zadejte do vyhledávače například slovo půjčky a uvidíte, kolik portálů na první stránce bude mít zavedené právě reklamy od Google. Abychom […]

Přečíst celé

7 cest, jak zdarma propagovat na Facebooku

Způsobů, jak nalákat nové zákazníky na své služby nebo výrobky, existuje celá řada, většinou jsou ovšem dost finančně nebo časově náročné. Proto je důležité hledat cesty, jak propagovat co nejlevněji. A sociální sítě v čele s Facebookem jich poskytují hned několik. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Co letí v létě na internetu

V létě patří na internetu mezi nejčastěji vyhledávané a nakupované zboží mobilní telefony. Mobilní telefony jsou ostatně prodejním evergreenem během celého roku. Díky prázdninám a letním dovoleným jsou na druhém místě fotoaparáty. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky