Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

Jak si vede sociální marketing?

Studie nazvaná 2010 Social Marketing Industry Report se zabývá způsoby využití různých sociálních médií pro rozvoj obchodu a jakým způsobem k těmto médiím přistupují marketéři. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Opět to SEO

Server Netshopper.cz zveřejnil článek zabývající se optimalizací pro vyhledávače (Search Engine Optimization). Přestože lze na internetu nalézt tuny materiálů o této problematice, článek 5 typických SEO omylů a jak se jim vyvarovat zde srozumitelně podává základní principy fungování tohoto marketingového nástroje. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

8 vlastností úspěšného uživatelského rozhraní

Při provozování e-shopu je jedním z velmi důležitých faktorů ovlivňujících, zda návštěvník něco nakoupí či nikoliv, přívětivé a přehledné uživatelské rozhraní. Přestože je toto oblast webdesignérů a grafiků, je vhodné, když i provozovatel e-shopu má povědomí o principech, které při práci s uživatelským rozhraní fungují. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Newslettery a jak na ně

Při provozu e-shopu je nutné brát v potaz vešekeré dostupné formy propagace. Pokud alespoň občas v nějakém e-shopu nakoupíte, jistě jste již přišli do styku s Newslettery. Jedná se o elektronickou formu zpravodajství o akčních nabídkách, slevách nebo nově dostupném sortimentu konkrténího e-shopu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Comic Sans aneb proč se od něho držet dál

Kvalita vizuálního vyjádření není závislá pouze na použitých barvách či kompozici, ale velkou váhu má též použitý font. Nejen v České republice se stalo používání naprosto neodpovídajících fontů smutným nešvarem. Učebnicovým příkladem je font Comic Sans. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

Pokročilé metriky AdWords

Na blogu H1 můžete nalézt velmi zajímavý popis využití nástroje Search Funnels, který lze použít pro zjišťování dalších informací důležitých pro správu vaší PPC kampaně. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Testování použitelnosti vašeho e-shopu

Při provozu e-shopu je sice důležitá návštěvnost, ale faktor, který ovlivňuje úspěšnost obchodu, je z kolika návštěvníků se stanou zákazníci. To, že se z návštěvníka nestane zákazník, může mít mnoho příčin. Některé lze poměrně těžko ovlivnit, jiné však mohou být jednoduše odstraněny. Testování použitelnosti je jednou z možností, jak zlepšit fungování e-shopu. Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

Šikovná jQuery galerie pro váš web

Na serveru WebAppers můžete nalézt krátký článek o nově vypuštěné verzi scriptu jQuery.popeye pro vytváření pokročilých galerií. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Funguje virální marketing?

Možná jste se s pojmem virální marketing již setkali. Pokud ne, již z názvu lze odvodit, že se jedná o marketingovou techniku založenou na lavinovém šíření sdělění mezi příjemci. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Vizuální hierarchie na webu a jak s ní zacházet

Pro tvorbu dobrého webu je třeba dodržet mnoho pravidel. Zároveň však lze využít určité principy, založené na zákonitostech lidského vnímání, tak aby měl designér pod kontrolou, čemu budou návštěvníci věnovat pozornost a v jakém pořadí. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky