Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

Změny na Facebooku, které se dotýkají firem.

Na nedávné konferenci v New Yorku představili zástupci této největší sociální sítě několik změn, které se přímo dotýkají firemních stránek, a proto by je žádná společnost neměla přehlížet. Těm hlavním se budu věnovat v dnešním článku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Google změnil algoritmus. Znevýhodňuje weby s mnoha reklamami.

Aktuální dokument české firmy poskytující SEO Effectix.com přináší dopady změn ve vyhledávací rovnici Googlu. Týká se nyní penalizace i vašeho webu? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Internetové novinky

Tradičně dnes několik internetových novinek, které by neměly uniknout vaší pozornosti. Omezení Facebooku pro firemní stránky, odhad předpokládaných investic do internetu a první služba na PayPal v češtině. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Inspirativní přístupy k tvorbě webu

Jak říká už název, dnešní článek bude především inspirativní. Jedním z cílů designéra webových stránek by vždy mělo být, aby finální web návštěvníky nějakým způsobem zaujal, byl zapamatovatelný a nejsnáze se toho dosahuje zajímavým prvkem nebo funkcí. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

ČR je zemí e-shopům zaslíbená

Na českém trhu je zhruba 21 000 aktivních internetových obchodů, které jen v loňském roce vygenerovaly obrat přibližně kolem 37 miliard korun. Porovnáme-li velikost českého trhu například s trhem britským, kde je aktivních zhruba 30 000 e-shopů, Česká republika je z pohledu počtu aktivních internetových obchodů opravdu „e-shopovou velmocí“. Nakupují více muži než ženy a průměrná velikost objednávky činí zhruba […]

Přečíst celé

Nástroje, které vám usnadní marketing na sociálních sítích

Aktivitám na sociálních sítích se dnes věnuje nemalý počet firem, tak jsem dal dohromady několik tipů na zajímavé nástroje, které si může každý volně stáhnout, aby mu uspořily čas. Drtivá většina z nich je přímo od zahraničních expertů, kteří je pro správu sociálních aktivit používají, takže jejich funkčnost je zaručena. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Fenomén Pinterest

Dost možná jste o něm ani neslyšeli, protože je pravda, že když se řekne nová sociální síť, drtivé většině lidí se vybaví v českém prostředí spíše Google+, ale to je chyba. Pinterest je sítí, která v určitých hlediscích strčí do kapsy i stávající hráče a stává se pomalu, ale jistě fenoménem, se kterým je třeba […]

Přečíst celé

Několik novinek a zajímavých průzkumů

Znovu po zhruba týdnu jsem dal dohromady několik novinek a přidám dnes i pár průzkumů, které mě zaujaly. Nové reklamy na Facebooku, porovnání email a social marketingu, nové tlačítko v internetových prohlížečích a průzkum týkající se chytrých telefonů na závěr. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Co nového na internetu?

Opět tu mám tři krátké novinky, které jste mohli za minulý týden přehlédnout, ale jsou v celku zajímavé a důležité. Firemní stránky budou od konce února přecházet na Timeline, objevila se povedená sociální síť This is My Jam a O2 snížilo datové limity, aniž by cokoliv oznámilo. O tom v dnešním článku. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

4 tipy, jak zvýšit aktivitu vašich fanoušků na Facebooku

V angličtině je pro to skvělé slovo – engagement, které se do češtiny překládá vždy lehce kostrbatě. V zásadě jde o to, jak fanoušky více zapojit, což je vždycky důležité, pokud o ně nechcete přicházet. Nestačí pouze pravidelně sdílet statusy, v horším případě jen reklamu, a očekávat, že to fanoušky bude bavit. Musíte přidat něco navíc a čtyři […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky