Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

6 cest jak pomocí obrázků zvýšit míru konverze na Vašem webu

Vliv obrázků je velmi podstatný, vždyť weby jsou především vizuální média. Výběrem špatného obrázku tak můžete vyvolat vizuální rozptýlení, které odvede návštěvníky Vaší webové prezentace od klíčového sdělení nebo dokonce přehluší výzvu k akci. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a […]

Přečíst celé

5 tipů k posílení Vašeho email marketingu

Emailing již několikrát dokázal, že je velmi mocným nástrojem ke svázání se zákazníky. Následuje pět otázek, na které byste si při vytváření email kampaně měli sami pro sebe odpovědět. Pomohou Vám k dosažení maximálního provázání se zákazníky. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

Twitter plánuje zavést „Like“ ve Facebook stylu

Twitter plánuje odstranit „Favourite“ tlačítko z tweetů a nahradit ho verzí, která je podobná facebookovskému „Like“.  Někteří z uživatelů Twitteru mohli již během minulého týdne zaznamenat, že se nad tweety vznáší pojmy jako je „Star“ či „Like“. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Jak vytvořit search-friendly web

Všechno úsilí, které jste investovali do vytváření Vaší webové stránky, bude zbytečné, jestliže se vyhledávače nebudou schopni správě dostat k Vašemu obsahu. Jedním z důležitých kroků, abyste se do takové situace nedostali je mít strukturu Vašeho webu přátelskou pro vyhledávače. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

7 tipů k vybudování „Power Network“ na LinkedIn

Napříč sociálními sítěmi může být LinkedIn jednou z nejužitečnějších. Pokud budeme hovořit o pěstování kritických a lukrativních obchodních příležitostí. Neboť LinkedIn má vysokou koncentraci osob, kteří rozhodují o obchodě. Podstata je v tom, že jde o víc, než o spojení s bratranci a spolužáky z vejšky. Ale o strategické budování silné sítě plné jedinců, kteří […]

Přečíst celé

Tipy, jak využít sociální média jako nástroj customer service

V dnešní době, kdy sociální média pohltila svět, mnoho lidí raději posílá zprávy, nežli by ostatním zavolali. Většina lidí také již preferuje vyhledávání zpráv a novinek pomocí internetu. Totéž platí i u služeb pro zákazníky. I zde jsou sociální média mocným nástrojem. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Bing vs. Google: Který Search Engine je lepší?

Možná jste viděli “bingovskou“ online (či TV) reklamu: Bing vyhlásil marketingovou válku Googlu. Tvrdí, že uživatelé preferují výsledky vyhledávání Bing vůči Googlu 2:1. Ale je search engine Microsoftu opravdu tak pokročilá, aby mohla představovat reálnou hrozbu pro Google? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé

5 věcí, které patří na přední stránku webu

V podnikání máte jen jednu šanci udělat dobrý první dojem. Stejně tak je tomu i v případě webových stránek Vaší společnosti. V momentě kdy se zákazníci ocitnou na webových stránkách Vaši společnosti, měli by mít okamžitou představu o tom, kdo jste a co děláte. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Jak vybudovat spotřebitelskou důvěru

Myslete na značku, kterou máte velmi v oblibě – tu které byste svěřili Vaše osobní informace a doporučili ji Vašim přátelům. Dokázat vytvořit tento pocit důvěry vyžaduje neustálou podporu vzájemné integrity. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními […]

Přečíst celé

5 SEO metrik kterými se nemusíte trápit

Optimalizace pro vyhledávače se někdy až moc soustředí na metriky. To má za následek až přespříliš měření a výpočtů, které ve finále nepřinesou moc smysluplné údaje o úspěšnosti webové stránky. Měření konverze nebo hodnocení dle umístění v žebříčku vyhledávání může napovědět velmi mnoho o tom, jak dobře si Vaše stránky vedou. Na druhou stranu přespřílišná […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky