Jak zvýšit zisk e-shopu bez zdražování? Řešením je vyšší AOV
7 klíčových taktik pro zvýšení AOV: Jak přimět zákazníky utrácet během jedné objednávky více?
Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.
7 klíčových taktik pro zvýšení AOV: Jak přimět zákazníky utrácet během jedné objednávky více?
Nespoléhejte jen na svoji top sezónu a podívejte se s námi do marketingových kalendářů, kde jsou nevyužité příležitosti.
Poznejte 6 trendů, které na sociálních sítích využít v roce 2025. Jaké formáty a jaká témata zajímají uživatele?
Co je ponákupní marketing? Jak měřit jeho výsledky? Pojďte si nastavit metriky, které vám ukážou, jak se zlepšujete.
Zlepšete své prodeje a konverze použitím psychologických principů.
Využívat slevy na e-shopu, nebo ne? A které fungují nejlépe? Ukážeme si výsledky studie, kterou realizovala Děkovačka.cz se zapojením Shoptet e-shopů.
Možná se svým zbožím jezdíte na trhy a jarmarky, nebo to máte v plánu. Je to rozhodně zajímavá prodejní příležitost pro ty, kteří se živí vyráběním svíček, dekorací, dárkových balíčků, kosmetiky a jiných drobností. Na co ale nezapomenout, abychom si nezpůsobili problémy se zákonem? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]
Jak můžete před Vánoci z e-mailingu vytěžit co nejvíce a jak by měl vypadat e-shopařův e-mailingový plán?
Jak naplnit databázi novými e-mailovými kontakty, se kterými pak e-shop bude aktivně pracovat? V čem e-shopu AppleTop.cz pomohla Děkovačka?
Chtěli byste prodávat více, ale už si nemůžete dovolit zvyšovat rozpočet na reklamu? Je možné, že zlato se skrývá ve vaší aktuální návštěvnosti. Stačí jen malinko zlepšit způsob, jakým pracujete s návštěvníky e-shopu.