Vybíráme sociální sítě pro e-shop. Jaké a kolik jich mít?
V dnešním digitálním světě je výběr správných sociálních sítí pro váš e-shop zásadní. Jak poznat, co je vzhledem k množství dostupných platforem vhodné právě pro vás?
Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.
V dnešním digitálním světě je výběr správných sociálních sítí pro váš e-shop zásadní. Jak poznat, co je vzhledem k množství dostupných platforem vhodné právě pro vás?
Dostaňte produkty, kategorie a články na první příčky ve výsledcích vyhledávání pomocí doplňku Základní SEO, který dokáže automatizovaně vyplnit Titly a Meta Descriptiony po celém e-shopu. Ušetřete stovky hodin práce SEO specialisty, zásadně ovlivněte pozice ve vyhledávačích jako je Google, Seznam, Bing a snižte závislost na PPC reklamě.
Jak vypadá spolupráce s grafikem? Co je třeba, když chcete odladit šablonu e-shopu nebo plánujete redesign?
Nejeden e-shop s omezeným rozpočtem řeší otázku, do které formy propagace webu vynaložit víc prostředků z marketingového rozpočtu. Jak být co nejefektivnější? A je pro vás vhodnější SEO nebo PPC?
Akvizice neboli získávání nového zákazníka je pro e-shop nejdražší způsob zvyšování příjmů s nejasnými zisky. Mnohem důležitější pro dlouhodobější úspěch a zisky je udržení stávajících zákazníků a zajištění jejich maximální spokojenosti.
V digitálním světě, kde každý klik a každá stránka mají význam, je důležité správně zvládnout chybové stránky 404. Tyto stránky, označované jako „Stránka nenalezena“, mohou způsobit frustraci uživatelů a potenciálně škodit vašemu SEO. V tomto článku se dozvíte, jak identifikovat, monitorovat a efektivně řešit stránky 404, a to vše s cílem zlepšit uživatelský zážitek a udržet vaše SEO v kondici.
Předpovědi a spekulace o tom, kam se bude ubírat SEO, nejsou ničím neobvyklým. A stejně tak není zvláštní, že se od chvíle, kdy SEO vzniklo, ozývají pochybnosti, zda bude ještě třeba nebo nenachází-li se už ve stavu klinické smrti.
Jak vybrat e-shopové řešení a jaký rozpočet si vyčlenit? Podělím se s vámi o pohled programátora a designéra a společně si ukážeme, jak rozmanité mohou být e-shopy Shoptet na jedné šabloně a proč na začátku svého online podnikání nepotřebujete vlastní e-shop na míru.
Na sociálních sítích trávíme více času než kdy dřív a ukazuje se, že krátká videa jsou forma obsahu, kterým zaujmete nejvíce. Ukážeme si, jak si s produkováním a publikací video obsahu poradit, když jste třeba i menší e-shop.
Zabere vám příprava produktových popisů v e-shopu spoustu času? Co takhle zkusit je vytvořit pomocí umělé inteligence a nástroje Pobo Page Builder! Nachystáte tak kompletní produktovou stránku – produktové texty i samotné widgety.