Ostatní

Další zajímavé články z oblasti marketingu pro e-shopy najdete v této kategorii. Přečtěte si třeba užitečné tipy pro komunikaci se zákazníky nebo nápady, jak vylepšit obsah na svém e-shopu.

Blíží se vlna Social Games marketingu?

Podle reakcí velkých hráčů na pomezí sociálních sítí, herního průmyslu a vyhledávačů rozhodně ano. Přibližně před půl rokem jsem zde napsal článek Advergaming a sociální sítě, ve kterém jsem se poněkud podivoval, že je advergaming na sociálních sítích tak málo využívá. Jak se dnes ukazuje, monetizace „sociálních her“ se ubírá jiným směrem. Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

Wix – flashová prezentace

Flash je poměrně rozšířená technologie používaná obvykle používaná jako doplněk webových prezentací. S technologii Flash se můžeme obvykle setkat v podobě různých přehrávačů videa nebo jednoduchých her. Wix nabízí tvorbu webu kompletně ve Flashi. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Google Earth jako bič na černé stavby

Server TechCrunch zaznamenal již druhý případ, kdy orgány státní správy použili nástroje Google Earth a Google Maps k nalezení na černo postavených staveb, konkrétně bazénů. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Posterous – další alternativa pro nenáročný blog

Krátká exkurze mezi jednoduché blogovací systémy se od Tumblr přesuneme k systému Posterous. Co tedy může nabídnout a je to opravdu tak jednoduché řešení blogu? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Alternativa ke CAPTCHA?

Všichni jsme se asi někdy setkali s nutností opsat deformovaný text, abychom mohli přidat komentář nebo udělat nějakou akci. Jedná se o způsob zabezpečení zvaný CAPTCHA. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Blog jednoduše, rychle a zdarma

Blog se může stát velice silným nástrojem, díky kterému lze propagovat e-shop, komunikovat s klienty a získávat zpětnou vazbu. Přestože existují open source systémy vhodné pro provoz blogu, jako je WordPress, Joomla nebo Drupal, existuje ještě snazší cesta, jak propagovat svůj obchod – Posterous a Tumblr. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

Je „group buying“ výhodný model?

Přestože segment e-shopů stále rychle roste a místa pro expanzi je v českém virtuálním prostoru ještě požehnaně, začínají se i na český internet dostávat nové obchodní modely.  V jednom z minulých článků jsme psali o modelu one-deal-a-day, nyní se podíváme na tzv. group buying model. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Jak zadávat vytvoření loga

Článek Michala Feltla se zabývá způsoby, jak by měl zadavatel postupovat při zakázce na tvorbu loga. V článku lze nalézt informace, které mohou usnadnit spolupráci zadavatele s grafikem. Díky tomu lze předejít mnoha problémům. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Obchodní model podle Woot

Pravděpodobně jste již slyšeli nebo četli o webu woot.com a jeho obchodním modelu. Pokud však nevíte, o čem je řeč, v článku se dozvíte více. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky