Ostatní

Další zajímavé články z oblasti marketingu pro e-shopy najdete v této kategorii. Přečtěte si třeba užitečné tipy pro komunikaci se zákazníky nebo nápady, jak vylepšit obsah na svém e-shopu.

Efektivita sdělení na Facebooku

Zajímavou studii publikoval server Virtue, která se zabývá efektivitou různých druhů sdělení a časů publikování těchto sdělení na Facebooku. Co se tedy můžeme dozvědět ze studie Anatomy of Facebook Post? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Příprava na horkou sezónu

Přestože teprve končí září a ještě máme v živé paměti takřka letní teploty, rozhodně není od věci, začít se připravovat na předvánoční období, které je v oblasti e-commerce vždy náročné, ale nabízí obrovské příležitosti. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Časté chyby v použitelnosti webu

Přestože se slova jako přístupnost nebo použitelnost stránek skloňují v různých kontextech velmi často, rozhodně není na škodu si připomínat různé chyby a nedokonalosti, kterým nemusí být  obtížné se vyhnout. Smashing magazine právě různé chyby v designu webů shrnuje v článku 9 Common Usability Mistakes In Web Design. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Něco málo o slevách

Různé slevové akce jsou poměrně silným marketingovým nástrojem, který má různé využití. Může pomoci zvýšit konverzní poměr, tedy že se z návštěvníků stanou zákazníci, nebo získat stálého zákazníka. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Nekrade vám někdo texty?

Kvalitní obsah je jednou z nejdůležitějších součástí každého webu i e-shopu. Nezáleží zda provozujete e-shop a dáte si práci s kvalitními popisky nebo pracně sepíšete zajímavý článek na svůj blog, v obou případech rozhodně naštve, pokud vám někdo vaše texty ukradne. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Obchodní model Swap Tree

S rozvojem internetu se začaly objevovat nové způsoby a formy obchodování a marketingu. Již jsme zde zmínili model one-day-a-deal, který reprezentován především serverem woot.com, model hromadných nákupů slev jako je Groupon nebo podporu prodeje využívající služby Foursquare. Dalším obchodním modelem, který stojí za povšimnutí je výměnné tržiště (swapping marketplace), zkráceně by se dalo nazvat výměniště. […]

Přečíst celé

Ochromeni výběrem

Přestože se rádi považujeme za racionální tvory, kterým stačí poskytnout dostatek informací, aby se dokázali správně rozhodnout, velmi často se racionálně nechováme. Občas se právě naopak chováme zcela neočekávaně. Ani se nemusí jednat o výrazně stresovou situaci, stačí abychom šli nakoupit. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Ikony pro váš web

Vizuální vzhled webu je vždy důležitou součástí celkového konceptu. Zároveň jsou návštěvníci zvyklí na určité symboly sociálních sítí, RSS čtečky a dalších služeb, na které je web napojen. Servery SixRevision a DesignConstruct uvolnili sadu poměrně zdařilých ikon. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Komu zákazníci věří?

Se zajímavým výzkumem přišla společnost Invoke Solution a server eMarketer. Výzkum se zaměřil na to, jakou váhu přikládají zákazníci doporučením z různých zdrojů. Podívejme se tedy, komu zákazníci věří. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Blíží se vlna Social Games marketingu?

Podle reakcí velkých hráčů na pomezí sociálních sítí, herního průmyslu a vyhledávačů rozhodně ano. Přibližně před půl rokem jsem zde napsal článek Advergaming a sociální sítě, ve kterém jsem se poněkud podivoval, že je advergaming na sociálních sítích tak málo využívá. Jak se dnes ukazuje, monetizace „sociálních her“ se ubírá jiným směrem. Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky