Optimalizace (SEO)

Optimalizace pro vyhledávače (jako je Google, Seznam a další) je hodně důležitá pro to, aby na váš e-shop proudili zákazníci z výsledků vyhledávání. Tipy pro práci s klíčovými slovy, pro linkbuilding a copywriting najdete v našich článcích.

Něco víc o on-page faktorech

Co jsou on-page faktory? On-pagové faktory je další spojení pojmů, které souvisejí se SEO (= optimalizace pro vyhledávače).. „On-page“ jim říkáme proto, že se nachází přímo na vašich internetových stránkách a ovlivňuje je editace webu. Jde o faktory, které se převážně soustřeďují na samotný obsah a kód webu. Opakem jsou off-page faktory, mezi něž patří […]

Přečíst celé

Jak na populární Google Sitemaps?

Na Google Sitemaps se dá nahlížet ze dvou pohledů. V zásadě se jedná pouze o XML dokument, který shrnuje, jaké stránky máte na vašem webovém portálu. Mnohem důležitější je ale stejnojmenný program, který vám pomůže s jakousi komunikací s Googlem respektive s pochopením základních principů, jak optimalizovat stránky. Právě Google Sitemaps vám totiž přesně popíše, co si tento vyhledávač […]

Přečíst celé

5 základních rad, jak volit vhodná klíčová slova

Často si možná kladete otázku: „jak to mám do vyhledávače napsat..“. Množství lidí řeší dnes a denně stejný problém: jak zapsat správné klíčové slovo, aby získali ten výsledek, který chtějí. My se v tomto článku podíváme na to, jak zjistit, co do vyhledávače vaši potenciální návštevníci zadají, aby vás našli. To se vyplatí znát: když […]

Přečíst celé

Pokročilé SEO strategie – Díl 2.

Pokud už jste četli první díl z této minisérie a zaujal vás, určitě se rádi něco dozvíte i o dalších pokročilých SEO strategiích, které na obyčejných portálech zabývajících se základy a tipy „jak na to“ nikdy nenajdete. Vzhledem k tomu, že je rozhodně o čem mluvit, přejdeme rovnou k věci. V případě, že vám snad první článek unikl, naleznete […]

Přečíst celé

Pokročilé SEO strategie – Díl 1.

Pokud patříte mezi webmastery, které zaujala marketingová koncepce SEO (Search Engine Optimization) neboli hezky česky optimalizace webových prezentací pro vyhledávače, určitě už jste pročítali velký počet publikací, nebo internetových portálů, které se vám budou snažit pomoci se začátky. Vždy ale uslyšíte to samé – zpracujte si robots.txt, mějte kvalitní texty s klíčovými slovy, relevantní odkazy, registrace […]

Přečíst celé

Jak vkládat klíčová slova do vašich článků

Zatímco hodnocení vaší stránky mimo její obsah jinde na internetu je důležité pro hodnocení vyhledávači a ovlivníte ji spíše nepřímo, volba dobrých klíčových slov je přímým prostředkem, jak se dostat do povědomí přímo obsahem stránky. A pokud klíčová slova dobře souhlasí s napsaným textem, velmi pomůžete vyhledávači v práci a sobě zajistíte větší návštěvnost. Založte […]

Přečíst celé

Proč je důležité SEO?

SEO je zkratka, která se dnes velmi často používá a pro lidi, kteří chtějí upozornit na své webové stránky, je klíčová. Co se pod touto zkratkou skrývá? Je z anglického spojení search engine optimization, v překladu optimalizace pro vyhledávače. Můžeme říci, že jde o metodiku, kterou se vytvářejí a upravují webové stránky, které splňují podmínky […]

Přečíst celé

5 strategií budování odkazů, které opravdu fungují

Možná už jste slyšeli o tom, že skutečné tajemství SEO copywritingu spočívá ve vytváření kvalitního obsahu, který sám přitahuje odkazy. To je značný rozdíl od klasického pojetí, při kterém jde o optimalizaci stránky pomocí klíčových slov, u níž o odkazy skoro žebráme. Jinými slovy, SEO copywriting je metoda tvorby obsahu webových stránek  zameřená na odpověď, […]

Přečíst celé

SEO Copywriting – 10 základních chyb

Jak psát dobrý text na stránky, který by uspokojil jak touhu po vyšších příčkách ve vyhledávačích, tak nároky klientů na stoprocentní čitelnost a čtenářskou atraktivitu? To vám pochopitelně nikdo nepoví; do jisté míry se musíte s „darem“ umět psát čtivé texty narodit, ale také si své vlastní know-how získat dlouhou praxí. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Jak vytvořit dobře hodnocený obsah vašich stránek

Obsah stránek, který nabízíte světu, je často pod drobnohledem vyhledávacích robotů, kteří ho hodnotí. Na základě tohoto hodnocení se pak jednotlivé stránky ve vyhledávači řadí. A jak jistě víte, ten kdo je v seznamu vyhledávaného výrazu nahoře, vítězí. Jak vytvořit obsah, který roboti budou dobře hodnotit, se dozvíte v následujícím článku. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky