Optimalizace (SEO)

Optimalizace pro vyhledávače (jako je Google, Seznam a další) je hodně důležitá pro to, aby na váš e-shop proudili zákazníci z výsledků vyhledávání. Tipy pro práci s klíčovými slovy, pro linkbuilding a copywriting najdete v našich článcích.

Je prodej zpětných odkazů dobrý obchod? – díl 1.

Se stále rostoucím počtem společností podnikajících na internetu se do povědomí  dostalo jedno slovo: „zpětné odkazy“. Ty jsou často příčinou úspěchu či neúspěchu firmy při získávání nových zákazníků. Možná proto se staly předmětem velmi častných obchodních transakcí. Nebo jste ještě neviděli inzerát „Dobrý den, prodám zpětné odkazy webu…“ ? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

Jak pomáhají ranky a k čemu jsou dobré

Určitě jste již někdy zaslechli slůvka S-rank, Pagerank, Alexarank nebo Jyxorank ve spojitosti s nějakými internetovými stránkami. K čemu vlastně takové ranky jsou? Ranky jsou součástí vyhledávačů. Jednotlivé fulltextové vyhledávače mají vždy několik takových ranků ale propagují vždy jen jeden hlavní a ostatní zůstávají v pozadí pro interní účely a ví o nich pouze zaměstnanci […]

Přečíst celé

O Yahoo! a vyhledávací technologii Inktomi – část 2.

Inktomi je vyhledávací technologie pohánějící vyhledávač Yahoo! a patří mezi jednu z nejlepších vůbec. Její vyhledávací syntaxe ovšem nejsou příliš dobře dokumentovány, což je škoda, neboť Inktomi nabízí jedny z nejbohatších syntaxí se spoustou jedinečných vlastnosti a hodnocení, které fungují poměrně dobře. Tento článek a jeho minulý díl je zaměřen právě na onu dokumentaci technologie […]

Přečíst celé

O Yahoo! a vyhledávací technologii Inktomi – část 1.

Inktomi je vyhledávací technologie pohánějící vyhledávač Yahoo! a patří mezi jednu z nejlepších vůbec. Její vyhledávací syntaxe ovšem nejsou příliš dobře dokumentovány, což je škoda, neboť Inktomi nabízí jedny z nejbohatších syntaxí se spoustou jedinečných vlastnosti a hodnocení, které fungují poměrně dobře. Tento článek je zaměřen právě na onu dokumentaci technologie Inktomi spolu s několika […]

Přečíst celé

Nepostradatelné nástroje pro tvorbu zpětných odkazů

Z článků uveřejněných na našem serveru jistě víte, že tvorba zpětných odkazů je pro tvorbu úspěšného webu zcela nepostradatelnou věcí. Zatímco jsme se v jiných článcích bavili o teoretických možnostech, jak budovat zpětné odkazy, dnes se podíváme na konkrétní nástroje, které vám při vašem snažení mohou výrazně pomoci. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Spor Googlu s nakladateli o elektronické knihy

V roce 2004 Google rozjel u nás dříve málo známý projekt Google Books Library. Cílem tohoto projektu je digitalizace milionů knih a jejich následné zobrazování online. Tato myšlena mohla vzniknout díky dohodě Googlu s několika velkými americkými knihovnami, které umožnily digitalizaci svých svazků. Podle slov Googlu má tato gigantická online knihovna sloužit k zpřístupnění velkého […]

Přečíst celé

Vyvarujte se dlouhým textům

V tomto článku se budeme zabývat coypwritingem, konkrétně tím, jak psát co nejstručněji a co nejvýstižněji. Jak je známo, dlouhé texty na webu nikoho nezajímají a odrazují uživatele. Ve stručnosti je síla Ve stručnosti je síla, proto volte taková slova, která jsou dynamická a výstižná a naopak se vyvarujte všech opisných tvarů a vět, které […]

Přečíst celé

Něco víc o on-page faktorech

Co jsou on-page faktory? On-pagové faktory je další spojení pojmů, které souvisejí se SEO (= optimalizace pro vyhledávače).. „On-page“ jim říkáme proto, že se nachází přímo na vašich internetových stránkách a ovlivňuje je editace webu. Jde o faktory, které se převážně soustřeďují na samotný obsah a kód webu. Opakem jsou off-page faktory, mezi něž patří […]

Přečíst celé

Jak na populární Google Sitemaps?

Na Google Sitemaps se dá nahlížet ze dvou pohledů. V zásadě se jedná pouze o XML dokument, který shrnuje, jaké stránky máte na vašem webovém portálu. Mnohem důležitější je ale stejnojmenný program, který vám pomůže s jakousi komunikací s Googlem respektive s pochopením základních principů, jak optimalizovat stránky. Právě Google Sitemaps vám totiž přesně popíše, co si tento vyhledávač […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky