Migrace na Shoptet. Kompletní průvodce, jak si nerozházet SEO
Přecházíte na Shoptet? V dnešním článku vám poradíme, jak na správnou změnu e-shop řešení bez rizika propadu návštěvnosti z Googlu a dalších vyhledávačů.
Optimalizace pro vyhledávače (jako je Google, Seznam a další) je hodně důležitá pro to, aby na váš e-shop proudili zákazníci z výsledků vyhledávání. Tipy pro práci s klíčovými slovy, pro linkbuilding a copywriting najdete v našich článcích.
Přecházíte na Shoptet? V dnešním článku vám poradíme, jak na správnou změnu e-shop řešení bez rizika propadu návštěvnosti z Googlu a dalších vyhledávačů.
Dostaňte produkty, kategorie a články na první příčky ve výsledcích vyhledávání pomocí doplňku Základní SEO, který dokáže automatizovaně vyplnit Titly a Meta Descriptiony po celém e-shopu. Ušetřete stovky hodin práce SEO specialisty, zásadně ovlivněte pozice ve vyhledávačích jako je Google, Seznam, Bing a snižte závislost na PPC reklamě.
V digitálním světě, kde každý klik a každá stránka mají význam, je důležité správně zvládnout chybové stránky 404. Tyto stránky, označované jako „Stránka nenalezena“, mohou způsobit frustraci uživatelů a potenciálně škodit vašemu SEO. V tomto článku se dozvíte, jak identifikovat, monitorovat a efektivně řešit stránky 404, a to vše s cílem zlepšit uživatelský zážitek a udržet vaše SEO v kondici.
Předpovědi a spekulace o tom, kam se bude ubírat SEO, nejsou ničím neobvyklým. A stejně tak není zvláštní, že se od chvíle, kdy SEO vzniklo, ozývají pochybnosti, zda bude ještě třeba nebo nenachází-li se už ve stavu klinické smrti.
Víme, jak moc vám kvalita SEO může pomoci přivést zákazníky na váš e-shop, a tak jsme letos v Shoptetu pracovali na tom, abychom vám práci se SEO usnadnili. Hraje totiž významnou roli ve výsledcích vyhledávání a v organické návštěvnosti webových stránek. Pojďme si spolu projít novinky, které byste neměli vynechat při optimalizaci pro vyhledávače. Založte […]
Vánoční šílenství se pomalu blíží a opět zasáhne většinu e-shopů v republice. Pokud máte nejen vánoční sortiment, pak se týká i vás. Nezaspěte a plánujte marketingové kampaně dopředu. Jak se na Vánoce připravit z pohledu SEO? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]
Chcete zvýšit organickou návštěvnost svého webu z Google vyhledávání? V případové studii si ukážeme, že někdy může stačit jen 100 € (cca 2 500 Kč) měsíčně, jako se to povedlo u e-shopů Herbatica. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a […]
Našli jste ideální téma, vybrali vhodná klíčová slova a napsali článek na váš blog. Gratulujeme! I přesto ale ještě nemáte vyhráno. K tomu, aby se váš článek umísťoval na prvních příčkách ve výsledcích vyhledávání, je nutné myslet také na několik technických záležitostí. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]
Poznejte 7 základních způsobů, jak vytvářet interní odkazy, které vám zvýší prodeje a tržby, pokud je budete dlouhodobě dodržovat. V druhé části článku se dozvíte, na jaké aktivity v rámci interního linkování si dát pozor, aby webu naopak neuškodily. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]
Optimalizace obrázků je důležitá pro většinu webů. Zvláště pak pro e-shopy, kterým obrázky pomáhají prodávat. Jak správně optimalizovat, aby produktové fotografie na vašem shoptetu byly dohledatelné ve vyhledávačích a zaujaly zákazníky? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními […]