E-E-A-T v praxi: Jak budovat zkušenosti, odbornost, autoritu a důvěryhodnost pro lepší pozice ve vyhledávání
Jak zvýšit šanci na lepší viditelnost vašeho webu i v době, kdy vyhledávače nabízejí odpovědi přes AI Overviews?
Optimalizace pro vyhledávače (jako je Google, Seznam a další) je hodně důležitá pro to, aby na váš e-shop proudili zákazníci z výsledků vyhledávání. Tipy pro práci s klíčovými slovy, pro linkbuilding a copywriting najdete v našich článcích.
Jak zvýšit šanci na lepší viditelnost vašeho webu i v době, kdy vyhledávače nabízejí odpovědi přes AI Overviews?
Nepřicházejte o zákazníky o Vánocích. Připravte svůj web s AI na největší nákupní sezónu roku díky SEO tipům specialistů Marketing Miner.
Google už nechce být jen vyhledávač. Chce být odpovídač. A právě proto se i v Česku od května 2025 naplno spustila funkce s názvem AI Overviews. Co to znamená pro e-shopy?
Znáte doplněk Slovník pojmů? Dokáže vám významně pomoci v SEO. Buďte ve vyhledávačích vidět.
Přecházíte na Shoptet? V dnešním článku vám poradíme, jak na správnou změnu e-shop řešení bez rizika propadu návštěvnosti z Googlu a dalších vyhledávačů.
Dostaňte produkty, kategorie a články na první příčky ve výsledcích vyhledávání pomocí doplňku Základní SEO, který dokáže automatizovaně vyplnit Titly a Meta Descriptiony po celém e-shopu. Ušetřete stovky hodin práce SEO specialisty, zásadně ovlivněte pozice ve vyhledávačích jako je Google, Seznam, Bing a snižte závislost na PPC reklamě.
Nejeden e-shop s omezeným rozpočtem řeší otázku, do které formy propagace webu vynaložit víc prostředků z marketingového rozpočtu. Jak být co nejefektivnější? A je pro vás vhodnější SEO nebo PPC?
V digitálním světě, kde každý klik a každá stránka mají význam, je důležité správně zvládnout chybové stránky 404. Tyto stránky, označované jako „Stránka nenalezena“, mohou způsobit frustraci uživatelů a potenciálně škodit vašemu SEO. V tomto článku se dozvíte, jak identifikovat, monitorovat a efektivně řešit stránky 404, a to vše s cílem zlepšit uživatelský zážitek a udržet vaše SEO v kondici.
Předpovědi a spekulace o tom, kam se bude ubírat SEO, nejsou ničím neobvyklým. A stejně tak není zvláštní, že se od chvíle, kdy SEO vzniklo, ozývají pochybnosti, zda bude ještě třeba nebo nenachází-li se už ve stavu klinické smrti.
Víme, jak moc vám kvalita SEO může pomoci přivést zákazníky na váš e-shop, a tak jsme letos v Shoptetu pracovali na tom, abychom vám práci se SEO usnadnili. Hraje totiž významnou roli ve výsledcích vyhledávání a v organické návštěvnosti webových stránek. Pojďme si spolu projít novinky, které byste neměli vynechat při optimalizaci pro vyhledávače. Založte […]