Koledy zpívat neumíme, zato novinky, ty nám jdou

()

Letí to, letí. Už jsme zase o kousek blíž konci roku, a tak si to zpříjemněme pravidelnou dávkou novinek.

96 % z vás by doporučilo naše služby svým známým

Děkujeme za odpovědi v zákaznickém průzkumu, i za důvěru, kterou v nás vkládáte. V průzkumu jsme se dozvěděli řadu zajímavých informací, které pomohou, aby i ten váš Shoptet.cz byl v příštím roce ještě lepší a dělal to, co chcete a potřebujete.

Zajímavosti z průzkumu:

Děkujeme
Váš Shoptet.cz

TIP:

Na jaře 2014 jsme na stránkách Shoptet.cz přikročili k změnám grafiky a textu, s cílem zlepšit přehlednost. A hlavně, pomoci konverzím. Přečtete si Jak změnou textu na homepage zvýšit konverzní poměr o 39 procent za měsíc, Otto Bohuš tam velmi dobře popisuje, o co šlo a jak to dopadlo.

Vaše zkušenosti jsou důležité

Jsme rádi, že máme tak vysokou důvěru v otázce doporučení našich služeb vašim známým. Je také čas poděkovat za recenze i známky, které jste nám napsali do katalog firem na Firmy.cz. Samozřejmě to můžete stále udělat, recenze bedlivě studujeme, vaše zkušenosti a postřehy jsou důležité.Máte-li zkušeností více, můžete se o ně podělit i s našimi dalšími zákazníky: Třeba jako Michal Kubíček se zkušenostmi ze Dne dopravy zdarma na jeho Světě cukrářů. Rádi Vaši zprávu zveřejníme.Zkušenosti hledejte v článku Jak jsme chybovali při Dni dopravy zdarma. Den dopravy zdarma budeme moci využít opět až za rok.

Více informací!

Věděli jste, že propojení s Balíkobotem vám ušetří čas i peníze?A že můžete mít dopravu zdarma pro vybrané produkty?

Podvodné e-maily klientům

Byli jsme upozornění na e-maily poukazující na „procesní chyby ve vašich e-shopech“. Takový e-mail má ve většině případů předmět „Váš eshop mě docela překvapil“ a upozorňuje na údajné chyby vedoucí ke ztrátám objednávek.Velmi pravděpodobně jde o pokus o konkurenční boj. Vaše e-shopy jsou v naprostém pořádku, testované, kontrolované a vyvíjené tak, aby již od samého počátku pomáhaly prodeji. Tyto e-maily jsou bezpředmětné a není třeba jim přikládat jakoukoliv váhu.Pokud byste potřebovali s čímkoliv ohledně e-shopu poradit, nebo vám nebylo cokoliv jasné, rádi vám poradíme. Stačí nás kontaktovat, jsme tu pro vás.

Více informací

Náš Miroslav Uďan sice nakonec v Esquire MAN 2014 na čelní příčku nedosáhl, ale na fotografiích ze slavnostního vyhlášení k nalezení je. Gratulujeme!

Co je nového na Shoptet.cz?

Nezapomeňte, že se po každém přihlášení do administrace v její pravé části dozvíte o všech aktuálních novinkách.

Už jste se seznámili se Shoptetrixem?

Možná jste si všimli, že už několik měsíců máme nového pomocníka v týmu. Shoptetrix zvládá neuvěřitelné mnoho činností, je oceňovaným odborníkem, ale nejspokojenější je, když se může starat o balíky a balíčky. A pomáhat všem okolo. A kdo ví, možná se s ním setkáte i na zákaznické lince.

Hledáte inspiraci?

Podívejte se na ty, kdo e-shopy na Shoptet.cz aktivně používají. A pokud si myslíte, že váš e-shop je zajímavý pro ostatní, dejte nám vědět, rádi ho v některém příštím mailingu ukážeme.

www.miabella.cz
Vymazlená grafika? Tak se to lidově říká? Měli byste vědět, že obrázky prodávají. A budete-li jim věnovat odpovídající pozornost, budete mít úspěšnější e-shop. Udělat grafiku na míru, nebo nasadit vaší, obojí můžeme.
www.stegu.cz
I v tomto případě obrázky prodávají a nemusí vůbec jít o prodej oblečení či módních doplňků. Tady se prodávají obklady.
www.nasvacinu.cz
nabízí lahve a krabičky na svačiny. Pokud máte doma dítko školou povinné, tak tenhle sortiment asi hodně dobře znáte. A také kupujete.

Buďte s těmi nejlepšími, stavíme e-shopy pro Vás, pro lidi

Už přes 4 500 e-shopů najdete na Shoptetu a v příštích dnech je všechny (a nás samozřejmě také) čeká nejtěžší (ale také nejlepší) část roku. Předvánoční a vánoční období je pro e-commerci a e-shopy jednou z nejdůležitějších částí roku.

Pokud bychom se do Vánoc či Nového roku neslyšeli či neviděli, tak už teď přejeme šťastné a veselé a co nejvíce úspěchů v roce 2015.

Novinky e-mailem

Chcete-li dostávat informace o novinkách u Shoptet.cz, je to velmi snadné, přihlaste se k odběru v následujícím formuláři. Informace o novinkách posíláme samozřejmě i našim zákazníkům.

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů