Propojení s Balíkobotem vám ušetří čas i peníze

()

Novinka, na kterou jsme se skutečně těšili, je propojení se službou Balíkobot.czO co se jedná?

Balíkobot.cz

Jak už sám název napovídá, bude se jednat o službu, která má co do činění s vašimi balíky. Co konkrétně? Konkrétně samotné vyřízení objednávek a dodání od e-shopu k zákazníkovi. Řadu značných výhod tedy získává správce e-shopu, který díky tomuto propojení e-shopu do služby Balíkobotu:

Které dopravce aktuálně Balíkobot podporuje?

Chcete ušetřit čas?

Pokud vás služba zaujala (nás rozhodně ano!), není nic snazšího, než si zařídit propojení. Snadno a velmi rychle.

  1. Sjednat smlouvu,
  2. nastavit propojení v administraci e-shopu
  3. a začít spravovat své objednávky.

Sjednání smlouvy

probíhá přes kontaktní osobu Balikobotu, se kterou se domluvíte na spolupráci.

Nastavení e-shopu

Nastavení samotného propojení je již otázkou administrace e-shopu.

  1. Stačí v administraci (Nastavení / Propojení / Balíkobot) vyplnit API klíč, který dostanete při ujednání smlouvy přímo od Balíkobotu
  2. a následně spárovat dopravce uvedené v e-shopu na služby dopravce poskytované ze strany Balíkobotu

Správa objednávek

Jestli můžeme s jistotou něco u této novinky tvrdit, tak to, že správa objednávek Vás začne díky tomuto propojení bavit. (Ne)skutečně.

  1. V administraci, ve svém přehledu objednávek zvolíte konkrétní objednávky, které chcete přidat k vyřízení přes Balíkobot.
  2. Pokud je vše v pořádku, systém vás o tom informuje. Pokud byste například přidávali balíky se zvolenou dopravou, kterou Balíkobot nepodporuje a které bude třeba vyřešit individuálně, i na takovou skutečnost vás administrace upozorní.

  3.  V tuto chvíli, kdy byly vaše balíky úspěšně přidány – tedy „zapsány do fronty“ k odeslání pro vyřízení ze strany Balíkobotu, je možné vytisknout štítky jednotlivých zásilek.
  4. Štítky je stejně tak možné tisknout i z detailu jednotlivých objednávek. Ty mají výhodu v možnosti volby tiskové pozice. Šetříte tak papír a tedy i naše lesy.

  5. V tomto momentě ještě stále můžete balík z fronty pro odeslání k vyřízení odebrat. Až objednáte svoz, zrušit objednaného dopravce možné nebude.
  6. Posledním krokem je objednávka svozu. V tento moment přes Balíkobot odchází informace jednotlivým dopravcům, že jste pro ně přichystali balíčky, které již netrpělivě vyhlížejí vaši zákazníci.Svoz je možné objednat opět jak z přehledu objednávek (tedy hromadně), tak z detailu jednotlivých objednávek.
  7. Vaše zásilky odeslané k vyřízení je možné z přehledu objednávek (či opět z detailu jednotlivých objednávek) sledovat, kde přesně se nachází. Máte tak dokonalý přehled o vašich zásilkách.

Pevně věříme, že vám tato novinka práci s objednávkami usnadní a ušetří čas, který budete moci využít efektivněji. Budeme velmi rádi, pokud nám budete chtít zaslat své připomínky k Balíkobotu.

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

  1. Tomáš napsal:

    Ať hledám v administraci jak hledám tak balíkobot nemůžu najít..Chtělo v návodu uvést cestu k Balíkobotu, kde zadám API.

    1. Dobrý den, Tomáši,
      cesta je Nastavení / Propojení / Balíkobot. Do článku jsem chybějící informaci doplnila – děkuji za upozornění, máte pravdu, skutečně to tam chybělo. Ale už nechybí :)
      Mějte krásný den.
      S pozdravem Katka

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů