Letí to, letí. Už jsme zase o kousek blíž konci roku, a tak si to zpříjemněme pravidelnou dávkou novinek.
Děkujeme za odpovědi v zákaznickém průzkumu, i za důvěru, kterou v nás vkládáte. V průzkumu jsme se dozvěděli řadu zajímavých informací, které pomohou, aby i ten váš Shoptet.cz byl v příštím roce ještě lepší a dělal to, co chcete a potřebujete.
Děkujeme
Váš Shoptet.cz
Na jaře 2014 jsme na stránkách Shoptet.cz přikročili k změnám grafiky a textu, s cílem zlepšit přehlednost. A hlavně, pomoci konverzím. Přečtete si Jak změnou textu na homepage zvýšit konverzní poměr o 39 procent za měsíc, Otto Bohuš tam velmi dobře popisuje, o co šlo a jak to dopadlo.
Vaše zkušenosti jsou důležité |
|||
Jsme rádi, že máme tak vysokou důvěru v otázce doporučení našich služeb vašim známým. Je také čas poděkovat za recenze i známky, které jste nám napsali do katalog firem na Firmy.cz. Samozřejmě to můžete stále udělat, recenze bedlivě studujeme, vaše zkušenosti a postřehy jsou důležité.Máte-li zkušeností více, můžete se o ně podělit i s našimi dalšími zákazníky: Třeba jako Michal Kubíček se zkušenostmi ze Dne dopravy zdarma na jeho Světě cukrářů. Rádi Vaši zprávu zveřejníme.Zkušenosti hledejte v článku Jak jsme chybovali při Dni dopravy zdarma. Den dopravy zdarma budeme moci využít opět až za rok.
|
Věděli jste, že propojení s Balíkobotem vám ušetří čas i peníze?A že můžete mít dopravu zdarma pro vybrané produkty? |
||
Podvodné e-maily klientům |
|||
Byli jsme upozornění na e-maily poukazující na „procesní chyby ve vašich e-shopech“. Takový e-mail má ve většině případů předmět „Váš eshop mě docela překvapil“ a upozorňuje na údajné chyby vedoucí ke ztrátám objednávek.Velmi pravděpodobně jde o pokus o konkurenční boj. Vaše e-shopy jsou v naprostém pořádku, testované, kontrolované a vyvíjené tak, aby již od samého počátku pomáhaly prodeji. Tyto e-maily jsou bezpředmětné a není třeba jim přikládat jakoukoliv váhu.Pokud byste potřebovali s čímkoliv ohledně e-shopu poradit, nebo vám nebylo cokoliv jasné, rádi vám poradíme. Stačí nás kontaktovat, jsme tu pro vás.
|
Náš Miroslav Uďan sice nakonec v Esquire MAN 2014 na čelní příčku nedosáhl, ale na fotografiích ze slavnostního vyhlášení k nalezení je. Gratulujeme! |
Nezapomeňte, že se po každém přihlášení do administrace v její pravé části dozvíte o všech aktuálních novinkách.
Možná jste si všimli, že už několik měsíců máme nového pomocníka v týmu. Shoptetrix zvládá neuvěřitelné mnoho činností, je oceňovaným odborníkem, ale nejspokojenější je, když se může starat o balíky a balíčky. A pomáhat všem okolo. A kdo ví, možná se s ním setkáte i na zákaznické lince.
Podívejte se na ty, kdo e-shopy na Shoptet.cz aktivně používají. A pokud si myslíte, že váš e-shop je zajímavý pro ostatní, dejte nám vědět, rádi ho v některém příštím mailingu ukážeme.
www.miabella.cz Vymazlená grafika? Tak se to lidově říká? Měli byste vědět, že obrázky prodávají. A budete-li jim věnovat odpovídající pozornost, budete mít úspěšnější e-shop. Udělat grafiku na míru, nebo nasadit vaší, obojí můžeme. |
|
www.stegu.cz I v tomto případě obrázky prodávají a nemusí vůbec jít o prodej oblečení či módních doplňků. Tady se prodávají obklady. |
|
www.nasvacinu.cz nabízí lahve a krabičky na svačiny. Pokud máte doma dítko školou povinné, tak tenhle sortiment asi hodně dobře znáte. A také kupujete. |
Už přes 4 500 e-shopů najdete na Shoptetu a v příštích dnech je všechny (a nás samozřejmě také) čeká nejtěžší (ale také nejlepší) část roku. Předvánoční a vánoční období je pro e-commerci a e-shopy jednou z nejdůležitějších částí roku.
Pokud bychom se do Vánoc či Nového roku neslyšeli či neviděli, tak už teď přejeme šťastné a veselé a co nejvíce úspěchů v roce 2015.
Chcete-li dostávat informace o novinkách u Shoptet.cz, je to velmi snadné, přihlaste se k odběru v následujícím formuláři. Informace o novinkách posíláme samozřejmě i našim zákazníkům.
Napsat komentář