Jak využívat vlastní štítky u dynamických reklam na Facebooku

()

V Shoptetu můžete nově používat vlastní štítky (Custom labels), pro jednodušší a automatizovanou selekci produktů u Facebook reklam. Tuto novinku jsme zavedli ve spolupráci s naším Shoptet Partnerem a PPC specialistou Honzou Bartošem, kterému děkujeme za pomoc.

Facebook - custom labels

Co jsou to vlastní štítky?

Jedná se o štítky, které si nastavíte v administraci Shoptetu a které se pak zobrazí u vybraných produktů.

Tyto “štítky” můžete propsat do XML feedu a pomocí nich potom filtrovat produkty v katalogu produktů nad rámec klasické filtrace Facebooku. Například můžete ve feedu snadno označit nejprodávanější produkty, produkty v akci, novinky aj. 

V Shoptetu jsme připravili celkem šest štítků. Tři z nich jsou označené standardně a obsahují produkty se štítky Akce, Novinka a Tip. Zbylé tři si můžete libovolně upravit.

Jak nastavit vlastní štítky v Shoptetu?

  1. Běžte do administrace a klikněte na nastavení.
  2. Zde vyberte parametry a příznaky a jako podvolbu dejte příznaky.
  3. Klikněte na konkrétní příznak a v kolonce parametr si vyberte, kam ho chcete propsat. 

Jak vybrat vlastní značky na Facebooku?

Jak pracovat s vlastními štítky?

Standardní štítky

Jedná se o štítky Akce, Novinka a Tip. Díky těmto značkám můžete nastavit na Facebooku dlouhodobou kampaň právě na akční produkty nebo novinky. Jednoduše tu vytvoříte produktový set (doporučujeme při výběru vlastního štítku přidat také dostupnost a vybrat produkty skladem). Tento set dáte do reklamní sady a podle toho, jak budete na e-shopu měnit  produkty v akci, tak se bude měnit i nabídka v reklamě.

Díky této možnosti uvidí vaši potenciální zákazníci v reklamě stále aktuální produkty. Výhodu to má i pro vás, protože  nemusíte do reklamy zasahovat. A to má Facebook rád.

Vlastní štítky

Jejich název a označení je na vás. V administraci vytvořte vlastní štítek a označte jím vybrané produkty. 

Můžete je využít k označení TOP nejprodávanějších produktů, produktů ve slevě, výprodeji aj., na které pak můžete pustit dynamickou akviziční reklamu. 

Pokud vás podrobněji zajímá, jak na nastavení, podívejte se na Honzův webinář, kde se zabývá nastavením dynamických reklam.

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů