V Shoptetu můžete nově používat vlastní štítky (Custom labels), pro jednodušší a automatizovanou selekci produktů u Facebook reklam. Tuto novinku jsme zavedli ve spolupráci s naším Shoptet Partnerem a PPC specialistou Honzou Bartošem, kterému děkujeme za pomoc.
Jedná se o štítky, které si nastavíte v administraci Shoptetu a které se pak zobrazí u vybraných produktů.
Tyto “štítky” můžete propsat do XML feedu a pomocí nich potom filtrovat produkty v katalogu produktů nad rámec klasické filtrace Facebooku. Například můžete ve feedu snadno označit nejprodávanější produkty, produkty v akci, novinky aj.
V Shoptetu jsme připravili celkem šest štítků. Tři z nich jsou označené standardně a obsahují produkty se štítky Akce, Novinka a Tip. Zbylé tři si můžete libovolně upravit.
Jedná se o štítky Akce, Novinka a Tip. Díky těmto značkám můžete nastavit na Facebooku dlouhodobou kampaň právě na akční produkty nebo novinky. Jednoduše tu vytvoříte produktový set (doporučujeme při výběru vlastního štítku přidat také dostupnost a vybrat produkty skladem). Tento set dáte do reklamní sady a podle toho, jak budete na e-shopu měnit produkty v akci, tak se bude měnit i nabídka v reklamě.
Díky této možnosti uvidí vaši potenciální zákazníci v reklamě stále aktuální produkty. Výhodu to má i pro vás, protože nemusíte do reklamy zasahovat. A to má Facebook rád.
Jejich název a označení je na vás. V administraci vytvořte vlastní štítek a označte jím vybrané produkty.
Můžete je využít k označení TOP nejprodávanějších produktů, produktů ve slevě, výprodeji aj., na které pak můžete pustit dynamickou akviziční reklamu.
Pokud vás podrobněji zajímá, jak na nastavení, podívejte se na Honzův webinář, kde se zabývá nastavením dynamických reklam.
Napsat komentář