Jak prostřednictvím Fcb fanoušků zvýšit prodej

()

V knize, Ultimate Guide to Facebook Advertising: How to Acces 600 Milion Customers in 10 Minutes autorů Perryho Marshala a Thomase Meloche, nalezneme souhrn základních myšlenek a faktů ohledně reklamy na zboží a služby, která je zaměřena na uživatele velmi populární sociální sítě. V následujícím článku, je upravena kapitola z knihy, kde autoři popisují, jak je možné klasické „To se mi líbí“ změnit na rentabilní cestu, jak získat nové zákazníky, udržet stávající a samozřejmě i zvýšit prodej.

Získáváním „To se mi líbí“ na Vaší facebookovské stránce, které se transformuje do získávání fanoušků, je stále jedna z nejjednodušších a nejúčinnějších metod, jak popostrčit své zákazníky k dalším nákupům.

Facebook se přese všechno ostatní stal světově nejmocnějším nástrojem, prostřednictvím kterého oznamujeme speciální nabídky a akce. Zákazníkům můžete prakticky 24 hodin denně připomínat svou značku a přítomnost na trhu. Stejně tak i nabízet své zboží a služby, bez otravného spamování.

Pokud vidíte, že Vašich pět přátel „likeovalo“ novou stránku s novými produkty, nepodíváte se tam? Podíváte. Myslíte si, že pomůže, když navštívíte stránku, kde vidíte jména a obrázky dalších 10 000 lidí kteří mají rádi produkt v obsahu? Ano. Tento fakt nazýváme sociální důvěryhodnost, která je novým řádem marketingu na webu. Lidé si velmi často ověřují nákupní rozhodnutí u různých vnějších zdrojů. Facebook tak představuje sociální ověření ve formě „To se mi líbí“. Každý produkt by měl mít svou stránku, tak můžete vidět, kdo má výrobek rád a kdo ho doporučuje.

Být „likeován“ je ústřední a dobře volená reklamní strategie na Facebooku. Poskytuje Vám sociální důvěryhodnost, validaci a reklamní příležitost za minimální/nulovou cenu. Další výhodou facebookovských stránek je, že se vlastně jedná o jakousi formu opt-in systému. Tak se uživatelé nebojí likenout Vaši stránku. Vědí, že kdykoliv budou moci stránku opustit a tak neváhají trávit delší čas prohlížením obsahu a jeho čtením.

Typický příklad Fcb opt-in scénáře: Uživatel klikne na Vaši reklamu a je přesměrován na úvodní stránku na Fcb. Zde je uvedena nabídka, která uživatele láká ke zmáčknutí „To se mi líbí“, díky čemuž se jim zpřístupní více obsahu. Po „likenutí“ stránky, nabídnete uživateli zapsání na email list (opt-in strategie), což jim poskytne více volných produktů a služeb, nebo přístup k soutěžím. Po jejich zapsání na email list, vidí odlišnou úvodní stránku s dalšími informacemi a nabídkami. Tak jste zvládli první krok, jak dostat uživatele mimo stránky Facebooku.

Oproti chladnému a neosobnímu hromadnému rozesílání emailů je Facebook místo, kde můžete svou značku komunikovat vřelým a přátelským způsobem.

Zdroj: www.entrepreneur.com

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

  1. Petr Marek napsal:

    Až na ty čárky pěkný článek ;)

    1. Katka Kalferstová napsal:

      Za čárky se moc omlouváme a za pochvalu moc děkujeme.)

Napsat komentář: Katka Kalferstová Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů