Po delší odmlce opět návrat ke klasickému rytmu a pravidelnému přísunu nejen internetových novinek. Událo se toho na přelomu roku vcelku hodně, tak jdeme rovnou k věci.
Dříve to byla vcelku samozřejmost. Používali jste nějakou aplikaci na Facebooku a ta vám nabízela možnost získat virtuální měnu, ať už se jednalo o jakoukoliv. Před dvěma lety se ale rozběhla aféra týkající se údajných podvodných nabídek a Facebook radši reklamy stáhl, když je nahradily tzv. Facebook Credits. Ty stále zůstávají, ale minulý týden už se opět objevila i možnost vložit si reklamu na vlastní virtuální měnu. Možná i lehce přefouknutá bublina utichla a Facebook se vrací do oblasti, která dříve fungovala.
Zůstaneme ještě u tohoto tématu, protože se objevila druhá důležitá zpráva. K prvnímu únoru se zruší všechny profilové stránky aplikací a to především z důvodu usnadnění navigace uživatelům. V současnosti se totiž často stává, že se uživatel snaží dostat k aplikaci, ale místo toho skončí na profilové stránce a musí dále komplikovaně hledat. Tyto duplicity chce Facebook právě od února úplně odstranit.
Pokud máte nějakou aplikaci, a také „App Profile Page“, jak se v originále nazývají, můžete si ještě zažádat o její převedení na klasickou Facebook Page, nebo úplně novou stránku a to včetně, fanoušků, Likes a URL adresy. Převeden nebude obsah stránky a celý proces zabere zhruba týden, tak s tím případně počítejte.
I mistr tesař se někdy utne. Přesně tak by se daly v jedné větě popsat události z minulého týdne. Poslední kampaň na prohlížeč Chrome totiž rozhodně nešla podle plánu a dokonce se v placeném příspěvku objevil odkaz, který Google započítával do PageRanku, což je zakázané a běžně tvrdě postihováno. Vyrojilo se pochopitelně mnoho diskusí, jestli Google vlastně tedy potrestá sám sebe, nebo zda to jen zamete pod koberec apod. A rozuzlení? Férové. Domovské stránce Google Chrome byl snížen PageRank, což se projevilo během pár hodin. V současnosti je tento prohlížeč například na klíčové slovo „browser“ až na páté stránce ve výsledcích vyhledávání.
Když se na to podíváte s odstupem, tak na jednu stranu je pozitivní, že to pouze nevyšumělo, i když by i tuto variantu Google pochopitelně ustál a to možná už jen proto, že to vůbec nebyla jeho chyba, ale přešlap najaté agentury. Na druhou stranu, Chrome sice z výsledků prakticky zmizel, ale sponzorovaná reklama na něj placená „Googlem Googlu“ tu stále je…
Zdroj: TyInternety
Napsat komentář