V AppleTop.cz si dobře uvědomují sílu e-mailového marketingu a hledají cesty, jak naplnit databázi novými kontakty, se kterými aktivně pracují. V čem jim pomohla Děkovačka?
E-shop AppleTop.cz se specializuje na prodej příslušenství pro mobilní telefony, tablety, notebooky a další elektroniku, především pro produkty značky Apple, ale i pro Android zařízení. Nabízí široký sortiment, včetně nabíječek, pouzder, ochranných skel, powerbank, a dalších doplňků.
E-shop se zaměřuje na kvalitní a cenově dostupné příslušenství. V rámci svých marketingových aktivit se rozhodli začít systematičtěji získávat nové kontakty do databáze e-mailů. Jak jim pomohla aplikace Děkovačka, kterou na Shoptetu najdete jako doplněk?
AppleTop dělal aktivní e-mail marketing ve SmartEmailingu na kontakty získané vlastní silou (objednávky a nabídky přímo na e-shopu). Před zavedením Děkovačky měla e-mailová databáze 6500 kontaktů.
Aplikace Děkovačka byla na e-shopu AppleTop.cz spuštěna 24. ledna 2023. Od té doby do 24. března 2024 bylo do databáze získáno 2702 nových e-mailových adres.
Doporučené zlepšení: Nastavit automatizovaný scénář do e-mailového nástroje pro aktivní oslovení potenciálního zákazníka ve chvíli, kdy získal slevový kupón.
Děkovačku zapojuji u všech mých klientů. Plníme pomocí Děkovačky naši e-mailovou databázi, se kterou potom pracujeme v rámci automatizovaných scénářů. Výhodu vidím v tom, že získáváme kontakty na potenciální zákazníky, na které není možné získat kontakt v jiném marketingovém kanále.
Jiří Svoboda, specialista na e-mail marketing v AppleTop
Děkovačka je český marketingový nástroj, který lze označit jako “síť e-shopů”, využívající děkovací stránku e-shopů pro reklamní účely. Tento nástroj umožňuje získat zákazníky, kteří jsou již zvyklí nakupovat online a nacházejí se právě ve stavu „nákupní nálady“. O tom jak Děkovačka funguje, se dozvíte více v oficiálním doplňku od Shoptetu.
Napsat komentář