Dostupné varianty na výpisů produktů, vylepšený Facebook pixel, zdokonalená verze Mailchimpu a kromě toho ještě hromada nových doplňků navíc. Pojďte zjistit, jak to pomůže právě vašemu e-shopu. :)
Nasadili jsme jedno z nejvíce poptávaných vylepšení, které se týká práce s parametry/variantami. Dostupné varianty můžete u každého zboží nechat zobrazovat na výpisu produktů v kategorii. Každá zobrazená varianta funguje jako odkaz a zákazník se díky tomu rovnou proklikne právě na svou velikost. U produktů se například u oblečení zobrazí S, M, L, XL (mrkněte, jak to funguje v praxi). Funkce povede k žádoucímu zvýšení konverzního poměru.
Dostupné varianty nastavíte v editaci parametru v administraci, viz naše nápověda: Šablony variant. Pokud má daný produkt více aktivních parametrů, můžete si zvolit prioritu jejich zobrazování. Ukazovat se budou pouze dostupné, tj. objednatelné varianty. Funkci jsme připravili pro všechny šablony třetí generace (Techno, Tango, Waltz, Classic a Step).
O analytické kódy a pixely se vždy snažíme starat tak, abyste nemuseli nastavovat více, než je nutné. Zároveň tyto kódy držíme na co nejlepší úrovni a postupně je doplňujeme. Nové vylepšení Facebook pixelu přinese detailnější rozpis položek v několika událostech (eventech). Přibude událost „viewCategory“, která bude odesílat nejprodávanější produkty v dané kategorii. Tím tak může například remarketovat se zbožím, které se ve vašem e-shopu nejvíce prodává.
Nově také můžete odesílat ceny bez DPH nebo s DPH, pokud jste plátci. V tomto směru mají všichni nastaven stav, který platil doposud (z vaší strany není nutný jakýkoliv zásah). Z události s dokončením objednávky jsme odstranili dopravu a platbu, kterou pixel nedokázal párovat v katalogu (do hodnoty se nepropisovala).
Mailchimp v poslední době prošel aktualizací v podobě nového propojení skrze API, z napojení verze 2.0, které jsme využívali, na aktuální verzi 3.0. Mezi hlavní výhody této změny patří:
Změna se týká také dvou nastavení, které jsou konfigurovatelné v Publiku (Audience v MailChimpu):
A dále se v Mailchimpu správně synchronizuje status „Subscribed“ podle toho, zda zákazník souhlasil s odběrem novinek (dříve se zasílal samostatně v merge tagu s hodnotou 1 nebo 0). Nově se přenáší data o objednávkách a tržbách, kdy se jméno a příjmení se vloží do samostatných megre tagů, a také datum narození.
Tentokrát se připravte na hotovou smršť. V červnu jsme vydali celkem 12 nových doplňků! Najdete mezi nimi našeptávač adres, samoobsluhu, rychlý náhled produktů, widget pro otevírací dobu nebo třeba designer produktových stránek. Podívejte se, co by pomohlo právě vašemu e-shopu.
Chcete, aby zákazník snadno prošel objednávacím procesem a nemusel se zdržovat pracným vyplňováním svých údajů? Urychlete mu to díky doplňku Foxentry, našeptávači a validátoru adres, e-mailů, telefonů a firem. Nástroj, který používají největší obchody v ČR (např. Mall, Benu, Zoot a stovky dalších), teď můžete mít na svém e-shopu i vy.
Nabídněte zákazníkům své zboží přes vizuální porovnávač Buyfree. Registrovat se můžete zdarma a nic neplatíte ani za prokliky. Buyfree obsahuje i mobilní aplikaci, která funguje na principu „Vyfoť, srovnej, nakup“. Potenciálního klienta tak dovede z kamenného obchodu rovnou k vám na e-shop.
Platební brána TrustPay poskytuje komfort z hlediska implementace, přehlednosti a zpracování úhrad objednávek. Zákazníkům umožní jednodušší, rychlejší a bezpečnější platby na internetu s širokou škálou možností jako jsou platby kartou nebo okamžitých bankovních převodů.
Potřebujete více času na důležité věci? Interaktivní zákaznická samoobsluha MessageOk vaše zákazníky sama provede úkony jako reklamace, storno objednávky nebo vrácení zboží. Stačí si jednou nastavit jednoduché scénáře pro vybrané situace a máte vystaráno.
Máte na svém e-shopu pravidelně slevové akce a chcete si usnadnit jejich nastavování? Doplněk Automatizace akčních cen samostatně projde vaše produkty a nastaví jim dočasně výhodnější ceny podle vámi zadaných pravidel, které zohledňují například kategorii, výrobce, příznaky, cenu, skladovost ap.
Aby to měl zákazník na vašem e-shopu co nejjednodušší a rychle se zorientoval, přidejte mu možnost si u každého produktu v přehledu (např. v kategorii nebo na home page) nechat zobrazit okénko s těmi nejdůležitějšími informacemi. Rychlý náhled produktu je zajímavý doplněk pro zvýšení konverzí.
Lákalo by vás prodávat své produkty na Alze? Tento obrovský e-shop s obraty přes 30 mld. Kč jim zajistí reklamu, prodej i poprodejní servis. Díky doplňku Alza Expando synchronizujete sklady, importujete objednávky k vám do systému, potvrzujete je, vytisknete potřebné štítky a expedujete.
Nová šablona Pyrit se zaměřuje hlavně na grafiku, a tak může váš e-shop vypadat jinak, než klasický shoptetí obchod. 100% vlastní CSS styly dovolily například výrazné rozbalovací horní menu nebo možnost zobrazení hodnocení na hlavní straně. Mrkněte na ukázkový e-shop.
Doplněk Otevírací doba je vychytávka hlavně pro e-shopy s kamennou pobočkou. Má spoustu kladných hodnocení. U levého okraje stránky na telefonu i na počítači zobrazí rozbalovací okénko s otevíracími hodinami vašeho obchodu i kontaktem. Pozvěte své zákazníky na návštěvu. :-)
Umožněte u sebe nakoupit i těm zákazníkům, kteří zrovna čekají na výplatu. Odložená platba MALL Pay je alternativa pro dobírku. Klient může objednávku do 5 000 Kč zaplatit do 14 dní po doručení. Vy ale na peníze nečekáte, MALL Pay vám uhradí plnou částku do 2 dní.
Doplněk Pobo je malá revoluce ve vzhledu popisků produktů. Díky němu si totiž můžete produktové stránky upravit v jednoduchém drag & drop editoru a dostat na něj nové vizuální prvky. Zvyšte své konverze – bez znalostí HTML, CSS a bez kodéra.
Změnit e-shopové řešení není snadný krok, ale stojí to za výsledek. Navíc pro vás máme doplněk Převod dat a objednávek pro Shoptet, který vám to usnadní. Všechna data spolehlivě přenese a ušetří vám desítky hodin práce. Navíc budete mít historii vašeho předchozího e-shopu na jednom místě.
Jaké dva kousky z našich Shoptet Doplňků nabízíme za výhodnou cenu tento měsíc?
Mrkněte také na seznam dalších vylepšení, která jsme vydali během června:
Napsat komentář