Aktuální novinky v e-shopech od Shoptetu

S novinkami na e-shopech  od Shoptetu se roztrhl pytel. O jejich nasazení vás vždy informujeme prostřednictvím vaší administrace, či našich sociálních sítí. Nicméně aby vám žádná neutekla, připravili jsme pro vás jednoduchý přehled novinek za poslední 4 měsíce.

Jednoduchý převod stávajícího e-shopu do systému Shoptet

Pokud s e-shopem nezačínáte a již nějaký e-shop provozujete, ale nevyhovuje vám váš aktuální poskytovatel technického řešení, určitě vás potěší novinky, které se jednoduchého přechodu s vaším e-shopem do našeho systému týkají. O jedné takové zkušenosti s přechodem k Shoptetu napsal Michal Kubíček krásný článek, chcete-li se inspirovat, čtěte: Jak se dělá eshop I.

Vytvořit si síť zákazníků, kteří se zaregistrovali do vašeho e-shopu, není snadné. Díky jednoduchému importu o ně však se změnou e-shopového řešení nemusíte přejít. Podívejte se do naší nápovědy, jak jednoduše své zákazníky do e-shopu od Shoptetu převedete.

Pokud potřebujete do e-shopu nahrát větší množství produktů, včetně popisků, fotografií i stromu kategorií, můžete kromě ručního zadávání využít i hromadný import do systému. Díky možnosti exportu a následného importu stejného souboru bez nutnosti jakýchkoliv dalších úprav můžete snadno provádět hromadné operace s vašimi produkty. Nyní jsme rozšířili možnost typů exportů zboží, kdy si můžete nyní vybrat, zda chcete vyexportovat kompletní data, nebo pouze Kategorie, Hlavní ceník, Popisy apod.

Zákaznická podpora našich klientů

Nejen o technickém řešení e-shopu je naše služba, ale hlavně také o supportu okolo, snažíme se maximálně, abyste byli s podporou z naší strany spokojení a abyste měli možnost částečně ovlivnit směr našeho vývoje. Z tohoto důvodu jsme přinesli dvě novinky, které, jak doufáme, budete rádi využívat.

Jistě znáte rozhraní Helpdesk, přes který komunikujete s kolegy z technické podpory. Nyní tam přibyla možnost každou naši odpověď ohodnotit kladným či negativním hodnocením, které dorazí k rukám samotnému kolegovi, ale v případě negativního hodnocení i přímému nadřízenému. Je pro nás důležité vědět, zda jste s kvalitou práce každého z nás spokojení či nespokojení, abychom se mohli dále zlepšovat.

A u Helpdesku ještě zůstaneme – jak víte, přes tzv. Knihu přání máte možnost zasílat své návrhy na vylepšení e-shopu. Nyní můžete k jednotlivým návrhům přidávat své hlasy a tak ovlivnit pořadí jejich implementace do e-shopů.

Usnadnění správy e-shopu

Čas jsou peníze, a proto se neustále snažíme maximálně zjednodušit a zpříjemnit práci s naším systémem. Do této sekce spadá hned několik novinek.

Abychom naše e-shopy zpřístupnili opravdu každému, spustili jsme nově tarif FREE, který je zcela zdarma. Ano, opravdu zcela zdarma. Ne, žádné skryté poplatky. Jednoduše zdarma J Díky tomu jsme odstranili poslední bariéru každému, kdo se zdráhal spustit vlastní e-shop ze strachu, že by mohl přijít o vynaložené náklady spojené s provozováním e-shopu.

Prodej přes zbožové porovnávače, jako je Zboží.cz či Heureka.cz apod. je pro mnoho e-shopů stěžejní. Proto je důležitá plná integrita služeb jednoho z největších českých porovnávačů – Heureka.cz. Aktuální propojení s tímto vyhledávačem zboží jsme rozšířili o novou funkci Heureka – dostupnostní feed, který přenáší spolu s informacemi o produktech i aktuální informaci o jejich skladových zásobách.

Ruku v ruce s dostupnostním feedem přišlo i propojení do Heureka košíku, které umožňuje zákazníkům Heureky.cz nakoupit Vaše produkty přímo v prostředí tohoto zbožového porovnávače. Tím jsme tedy dokončili komplexní podporu všech , které může s tímto porovnávačem zboží Váš e-shop využívat.

Pokud ve svém e-shopu využíváte ke své domácí měně CZK i další měny, můžete u nich aktuálně nastavit automatickou aktualizaci dle ČNB. Zároveň došlo ke zvýšení přesnosti zadávání kurzu.

Pokud chcete mít dokonalý přehled o výsledcích Vašeho e-shopu, je více než na místě využívat nejen statistiky, ale také možnosti měřit konverze (například dokončené objednávky), návštěvnost apod. Tyto funkce zabezpečují speciální značky, které se vkládají do kódu e-shopu. Doposud jste tyto značky spravovali jednoduše přímo ve své administraci, nyní můžete všechny značky pro analýzu e-shopu (sledování konverzí, Google Analytics, remarketing a další) rozšířit o další a spravovat je všechny na jednom místě díky Google tag manageru!

Pokud využíváte možnosti vytvářet varianty produktů, určitě oceníte novou funkci, která vám umožní určit, v jakém pořadí se budou hodnoty variant (varianta – např. velikost, hodnota – např: S, M, 40, 42,…) ve vašem e-shopu řadit. Stačí jednoduše v šablonách variant ručně (přetažením myši) hodnoty přesouvat – tyto změny se následně propíší do všech již vytvořených variant zboží.

Pokud se zákazníkovi nepodařilo zaplatit svou objednávku online, nebo zvolil jiný způsob platby a po dokončení si rozmyslel, že by radši platil kartou, již to pro vás není žádný problém. Nyní můžete přímo z detailu objednávky jednoduše vygenerovat odkaz pro dodatečnou platbu online, a ten zákazníkovi odeslat. Přes tlačítko „zaplatit“, které uvidí ve svém e-mailu, následně provede svou platbu za objednávku.

Pohodlí pro vaše zákazníky

Myslíme i na pohodlí vašich zákazníků, ani oni nepřišli zkrátka. Čeho nového si tedy mohli ve vašich e-shopech za poslední dobu všimnout?

Ať už používáte k filtrování na svém e-shopu jakékoliv parametry, vzhled nového filtrování jistě ocení jak vy, tak vaši zákazníci. Je krásně přehledné, moderní a velmi snadno ovladatelné. Stejně jako jeho samotná správa.

A to ještě není vše…

Tím jsme ale rozhodně neskončili. Kolegové neustále pracují na vývoji nových funkcí a aktualizaci stávajících tak, aby byly naše e-shopy vždy plně moderní a maximálně vybavené vším, co správný e-shop má mít. Nezapomeňte, i vy, jakožto naši zákazníci, se můžete podílet na rozhodování, které funkce do e-shopů zařadíme. Stačí jednoduše zasílat své návrhy přes knihu přání a k těmto návrhům vkládat svoje hlasy. Nejúspěšnější návrhy následně zanalyzujeme a zařadíme mezi úkoly vývojového týmu.

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů