GPSR: Co e-shopům přináší předpis týkající se bezpečnosti výrobků
Jaké změny přináší GPSR? Tento předpis přinesl změny, které se dotýkají i e-shopů.
Jaké změny přináší GPSR? Tento předpis přinesl změny, které se dotýkají i e-shopů.
7 klíčových taktik pro zvýšení AOV: Jak přimět zákazníky utrácet během jedné objednávky více?
Nespoléhejte jen na svoji top sezónu a podívejte se s námi do marketingových kalendářů, kde jsou nevyužité příležitosti.
Jsou to čtyři roky, co přešel s e-shopem na Shoptet. Jen za loňský rok se dostal na obrat 10 milionů korun. Co e-shopu kondik.cz pomáhá růst?
Ochrana pomocí nástrojů duševního vlastnictví vám pomůže vybudovat značku, ochrání před konkurencí a například neoprávněným kopírováním obsahu. Od 3. 2. 2025 je možné žádat o dotace EU.
Návrhář šablon je vylepšený editor, který přináší mnoho vylepšení oproti původnímu editování vzhledu v administraci. Jednoduše, bezpečně a z jednoho místa nově upravíte logo, bannery, faviconu a další prvky šablony.
Poznejte 6 trendů, které na sociálních sítích využít v roce 2025. Jaké formáty a jaká témata zajímají uživatele?
Přecházíte na Shoptet? V dnešním článku vám poradíme, jak na správnou změnu e-shop řešení bez rizika propadu návštěvnosti z Googlu a dalších vyhledávačů.
Propojovat e-shopaře a e-commerce specialisty a také budovat komunitu lidí, kteří platformu Shoptet perfektně znají a klientům pomáhají. Taková je mise partnerského týmu Shoptetu, který od ledna vede Jan Krupica.
Co je ponákupní marketing? Jak měřit jeho výsledky? Pojďte si nastavit metriky, které vám ukážou, jak se zlepšujete.