Propojení s Pohodou? Na pohodu.

()

I přesto, že jsou e-shopy od Shoptet samostatně fungujícím systémem s vlastním skladovým hospodářstvím i evidencí dokladů, mnoho klientů využívá externí účetní systém Pohoda. Ať už mezi takové patříte, nebo o pořízení Pohody teprve uvažujete, určitě vás potěší novinka, kterou dnes po dlouhých přípravách kolegové nasadili.

O Pohodě

Pohoda je komplexní ekonomický systém, ve kterém můžete vést řadu agend (účetní, daňové, majetkové či mzdové) apod. Na trhu je k dispozici v několika produktových řadách a jejich variantách, každá nabízí vždy trochu něco jiného, aby si přišli na své jak malí podnikatelé, tak i střední nebo velké firmy.

Ať už se rozhodnete pro kteroukoliv z variant, vždy se ujistěte, že podporuje alespoň základní funkce pro e-shopy.

Pak již bude možné e-shop propojit s Pohodou bez nutnosti dalšího zásahu do systému. Vše potřebné si nastavíte sami – v administraci e-shopu i v uživatelském rozhraní Pohody.

Nové propojení – na pohodu

Do dnešního dne probíhala komunikace mezi e-shopem a Pohodou pouze jednostranně – z e-shopu do Pohody. Importem do Pohody se přenášely pouze objednávky a adresář zákazníků.

Toto propojení jsme aktuálně rozšířili o další možnosti a umožnili, aby byla komunikace obousměrná. Komunikace mezi oběma systémy je na bázi XML přenosů a vychází vždy na vyžádání uživatele z Pohody.

Pohoda umožňuje importovat:

Správa produktů a jejich variant a příjem objednávek probíhá na straně e-shopu, správa skladového hospodářství a fakturace pak probíhá v prostředí Pohody. A tato data se následně vzájemně synchronizují.

Doporučený způsob využití Internetového obchodování Pohody:

Internetové obchodování sice dovoluje správu produktů i na straně Pohody, její možnosti editace a délek textu a především chybějící možnost vytvářet varianty však předurčují jako hlavní místo správy produktů e-shop.

Pohoda také neumožňuje import faktur, proto je tato agenda spolu s hlídáním stavu skladu naopak vedena v prostředí Pohody.

Doporučený postup využití propojení:

  1. Vytvoření produktu v obchodu
  2. Export produktů do Pohody
  3. Po přijetí objednávky export objednávek do Pohody
  4. Zpracování objednávky v Pohodě, včetně správy fakturace
  5. Import objednávek z Pohody (přenesení stavu zpracovaných objednávek)
  6. Import skladových zásob z Pohody (synchronizace skladu)

Na straně Pohody je možné využít:

Je možné měnit i texty, ale pouze pokud je tato možnost povolena v nastavení propojení. Názvy produktů nesmí přesahovat 90 znaků, krátký popis 240. Při povolení importu textů je provedena kontrola délek v obchodu.

Další doporučení:

Více k nastavení propojení najdete v naší nápovědě ke Stormware Pohoda.

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů