Jak Shoptet Kampaně přispěly k růstu tržeb e-shopu vikio.cz a pomohly zefektivnit marketing 

()

E-shop vikio.cz prodává produkty v oblasti nábytku. Přesné cílení reklam je pro něj klíčové – kvůli vysoké konkurenci v segmentu. Majitel e-shopu se rozhodl vyzkoušet Shoptet Kampaně. Jak probíhalo jejich testování a proč jsou dnes klíčovým prvkem marketingové strategie? 

Shoptet Kampaně jsou produkt od Shoptetu, který využívají už stovky e-shopů v Česku. Jaké mohou přinést výsledky? A jak může v praxi vypadat jejich testování a fungování? O zkušenosti se podělil Jiří Kuneš z e-shopu vikio.cz

Nasazení automatizovaných kampaní v e-shopu Vikio

Zpočátku je ve vikio.cz nastavovali svépomocí. „První výsledky nebyly špatné – PNO se drželo kolem 15 %, reklamy přiváděly návštěvníky i objednávky. Ale cítili jsme, že nám chybí strategie a kapacita věnovat se tomu naplno. Proto jsme se obrátili na Shoptet, abychom výkon kampaní ještě zlepšili,“ říká majitel e-shopu Jiří Kuneš. 

Postupně přestaly být Shoptet Kampaně jen jedním z dalších marketingových kanálů a staly se klíčovým prvkem celé strategie. Doplnily je e-mailing a komunikace na sociálních sítích, čímž vznikl silný marketingový mix. Díky úpravám přímo v Kampaních a rozšíření o další nástroje se nakonec podařilo dosáhnout vynikajícího výsledku – PNO pouhých 5 %.

Jaká doporučení od Shoptetu klient dostal?

Výsledky Shoptet Kampaní

Shoptet Kampaně vikio.cz

Výkon v čase:

3 hlavní přínosy pro e-shop

„Po úvodní konzultaci jsme si s klientem vikio.cz společně ujasnili cíle, rozpočty a klíčové kategorie, na které má smysl se zaměřit. Následně jsme rozpracovali jednotlivé kroky. Pomohli jsme upravit reklamní texty a bannery. Zapracovali jsme konkurenční výhody a call to action. Cílem bylo zdůraznit hlavní benefity produktů a zároveň působily lidsky, důvěryhodně a výstižně. Zrevidovali jsme i popis samotného e-shopu, protože i ten hraje důležitou roli v reklamní platformě Shoptetu,“ komentuje Jiří Tomek, Success Manager Shoptet.

Výsledky Shoptet Kampaní po úpravách

  1. Vyšší relevance reklam,
  2. lepší CTR (míra prokliku),
  3. větší zájem návštěvníků. 

„U kampaní je důležité pohlídat si bannery a jednotu vizuálního stylu v systému, kontrolovalo se také načítání a zobrazování. Výsledek? Zvýšila se nejen vizibilita reklam, ale i důvěryhodnost značky. Reklamy působí profesionálně a podporují celkový brand e-shopu,“ komentuje Jiří Tomek. 

Společně s klientem také identifikovali produkty s vysokou marží a zároveň dobrým konverzním potenciálem. A vyloučili například zboží s nízkou skladovostí nebo pomalou rotací. Kampaně tak vyčistili a zacílení zefektivnili. To pomohlo tomu, že rozpočet se začal využívat maximálně efektivně. To přineslo výrazný nárůst návštěvnosti i objednávek, a hlavně stabilní růst při zachování výborného PNO. Peníze se investují skutečně tam, kde skutečně generují zisk.  

Co e-shopu Shoptet Kampaně přinášejí

Hodnocení ze strany klienta

„Máme teď nastavenou jasnou výkonnostní strategii, zaměřenou na návratnost investice. A výhodou je i to, že máme konzistentní vizuální styl a silnější značku,“ uzavírá spokojeně Jiří Kuneš z e-shopu vikio.cz. 

Tipy pro e-shopy

Chcete Shoptet Kampaně vyzkoušet? Nebo je testujete, vidíte v nich potenciál, ale chybí vám buď strategie, nebo technické know-how a kapacita? Využijte mail konzultant@shoptet.cz

Když chcete zlepšit výkon svých kampaní, konzultace vám pomůže: 

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů