Balíkobot není další dopravce, ale služba, která e-shopařům naopak pomáhá vypořádat se se spoustou dopravců, kteří u nás existují. Pomáhá s expedicí balíčků, balíků a palet. Chcete-li zrychlit odbavování objednávek, Balíkobot se vám vyplatí.
Díky Balíkobotu se nemusíte trápit s různými administračními systémy různých dopravců. Všechno děláte pohodlně a na pár kliků přímo z vám dobře známého rozhraní administrace e-shopu. Na žádné jiné stránky chodit nemusíte. Balíkobot se stará o automatizaci přenosu dodacích údajů, tisk štítků, odesílání objednávek svozu do systému jednotlivých přepravních společností i sledování jednotlivých zásilek. Výrazně minimalizuje chyby v expedici. Ovládání doplňku Balíkobot je překvapivě jednoduché a velmi pohodlné.
S doplňkem je tisk štítků s adresou zákazníka výrazně rychlejší a snazší. Nemusíte totiž všechno vyplňovat ručně do externích systémů přepravních společností, nebo se starat o hromadný export dat. Díky API propojení Balíkobotu, vašeho e-shopu a dopravních společností se data přenesou automaticky. Vy už jenom generujete štítky podle vlastní potřeby jednotlivě (z detailu objednávky) nebo víc najednou (z přehledu objednávek).
Pokud je potřeba objednávku rozdělit do více balíčků, pohodlně vytvoříte i vícebalíkovou zásilku. Stejně tak, jestliže zákazník bude chtít v rámci své objednávky nějaké změny, například přidat další zboží nebo změnit přepravce, ani to není problém. Balíkobot je prostě uživatelsky přívětivý, o čemž svědčí to, že jej používá více než 1 100 firem pro své balíkové i paletové zásilky.
Doplněk Balíkobot myslí na proces expedice objednávek od začátku až do konce. Abyste opravdu nemuseli brouzdat po systémech všech svých dopravních společností, můžete díky API napojení objednávat přímo z administrace svého e-shopu i svoz zásilek. Všechno opět na pár kliků. A až si přepravce pro balíky přijede, stačí vytisknout předávací arch, abyste měli přehled a v ruce dokument o tom, co si odvezl.
Při tisku štítků se rovnou samo vygeneruje číslo zásilky. Díky tomu je podchyceno i sledování zásilky přímo v administraci vašeho e-shopu. Tedy můžete velmi snadno zjistit, kde se balík nachází, jestli je pořád na depu, jestli už cestuje k zákazníkovi nebo zda už dorazil na místo určení. Opět tedy nemusíte chodit na jiné stránky a zásilku více či méně složitě dohledávat. Přehled máte během několika málo vteřin a díky tomu můžete bleskurychle podat informace zákazníkovi, pokud vám napíše nebo zavolá.
Nejdřív je potřeba, abyste si sami za sebe nastavili podmínky spolupráce s jednotlivými přepravci, jejichž služby chcete využívat. Pokud už e-shop nějakou dobu provozujete, nejspíš už máte tyto smlouvy ošetřující ceny, možnosti reklamace, podmínky převzetí zásilek a detaily týkající se svozů podepsané.
Pak můžete začít řešit samotné propojení s Balíkobotem. Nejdřív se registrujete, domluvíte si detaily a sepíšete smlouvu. Nakonec už jen zbývá všechno nastavit v administraci e-shopu. Balíkobot vám dodá API klíče, které vložíte do adminu v sekci Propojení – Balíkobot. Propárují se vybraní dopravci a takto jednoduše se to celé nastaví. Pak už můžete rovnou začít expedovat přímo z objednávek.
Chápeme, že tato služba je relativně složitá na vysvětlení v jednom jediném článku, proto jsme pro vás společně s Balíkobotem připravili video.
Napsat komentář