PR

Matcha Tea: Vymysleli moderní způsob podávání matchy, dnes jsou jedni z největších dovozců v Evropě

Zatímco ještě před pár lety byl čaj matcha výsadou Japonců a čajových znalců, teď se o něm mluví všude. Stal se z něj fenomén. Český a evropský boom mají na svědomí i Petr Patočka s jeho Matcha Tea. Jak se jim to povedlo? To se dozvíte v našem rozhovoru. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Krize jako příležitost

Člověk jako zoon politicon je tvor společenský. Jako takový je zvyklý žít v obcích, městech a ve společenstvích, kde je nucen (ze své přirozenosti) ke komunikaci. Komunikujeme všude, kde jsme. Je to naše cesta k porozumění lidem, situacím a světu samotnému. Jenže co když v rámci komunikace k lidem (mezi lidmi) vznikne negativní sdělení? Mohou se kvůli jednomu takovému […]

Přečíst celé

Otázky, na které je dobré se zeptat, než si najmete PR agenturu

Najmutí agentury zabývající se public relations, může být těžké rozhodnutí. Zejména pak pro menší firmy. Neexistuje žádná záruka, že PR kampaň bude vytvářet požadované výsledky a to i přesto, že náklady na ní mohou být poměrně vysoké. I tak může úspěšná PR kampaň pomoci k rozšíření vašeho podnikání způsobem, který byste na vlastní pěst nikdy nezvládli. […]

Přečíst celé

Nekrade vám někdo texty?

Kvalitní obsah je jednou z nejdůležitějších součástí každého webu i e-shopu. Nezáleží zda provozujete e-shop a dáte si práci s kvalitními popisky nebo pracně sepíšete zajímavý článek na svůj blog, v obou případech rozhodně naštve, pokud vám někdo vaše texty ukradne. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

K čemu jsou dobré PR články?

Co se skrývá pod zkratkou PR Jde o stále častěji používanou zkratku a co se pod ní skrývá? Zkratkou PR vznikla z anglického spojení „public relations“. Volně to můžeme přeložit jako vztahy s veřejností. Pod PR tedy patří všechny nástroje a techniky, které mají za úkol udržovat styky a vztahy s lidmi. PR s nimi […]

Přečíst celé