Objednávkový proces

Jak na balení zásilek ekologicky a levně

Existuje jen málo e-shopů, které neřeší posílání a tedy i balení zásilek. V dnešní době se stále více klade důraz na ekologické vlastnosti obalů a e-shopy přechází na šetrnější řešení. Často jsou tato řešení zároveň i levnější, takže je to win-win. Zjistěte možnosti ekologického balení zásilek a šetřete přírodu i kapsu.

Přečíst celé

E-shop Rybízák o automatizaci: Snížil se nám počet vratek i telefonátů na zákaznickou podporu

Nákupní zážitek není jen o hezkém e-shopu a filtrech nebo přehledném nákupním košíku. Důležitou a stále podceňovanou součástí je i informovanost zákazníka o tom, co se děje s jeho objednávkou. Jak řeší tuhle záležitost v Rybízáku? Jaký pomocník jim šetří čas, snížil počet vratek i telefonátů na zákaznickou podporu? To vám prozradí v tomhle článku.

Přečíst celé

Nové Nařízení odstraňuje diskriminaci a zakazuje geoblocking

Nové Nařízení č. 2018/302, které vstoupí v platnost 3. prosince 2018, způsobilo mezi e-shopaři vlnu rozpaků. Na první pohled se totiž může zdát, že diktuje e-shopům povinnost dodávat zboží do zahraničí. Tak to ale vůbec není – zaměřuje se hlavně na geoblocking a odstranění diskriminace. Pojďme se na problematiku detailně zaměřit z pohledu českého e-shopaře.

Přečíst celé

Nové vylepšení: Propojení e-shopu s Facebook Messengerem

Facebook Messenger využívá čím dál víc lidí, ne nadarmo je nejrozšířenější aplikací Čechů na smartphonech. Shoptet proto přichází s novým vylepšením, které Messenger propojuje s e-shopy. Zákazníci díky němu získávají rychlý přehled o stavu své objednávky. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

Novinky z vývoje: Úprava náhledu objednávek a jiné úpravy

V náhledu objednávek jsme upravili barvy čísel. Červená barva nyní znázorňuje zboží, které chybí na skladě, ať už máte či nemáte povolený nákup do mínusu. Žluté číslo stále značí počet zkompletovaných položek a poslední číslo celkový počet kusů zboží. Také jsme odstranili prázdné kolonky v případě, že zákazník nemá údaje vyplněné. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Dokončit objednávku po roce? Proč ne!

Ten moment, kdy dlouho vybíráte v e-shopu zboží, ale pak vám kvůli delší odmlce zmizí z košíku, je prostě k naštvání. A známe to snad všichni. Zákazníci e-shopů od Shoptetu se můžou radovat, tohle už se jim prostě nemůže stát. Dobu, po kterou uchováváme informace o stavu košíku, jsme totiž velmi znatelně prodloužili, vaše vybrané zboží vás […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky