Tvorba grafiky na míru. Jak s grafikem domluvit úpravy pro váš Shoptet
Jak vypadá spolupráce s grafikem? Co je třeba, když chcete odladit šablonu e-shopu nebo plánujete redesign?
Jak vypadá spolupráce s grafikem? Co je třeba, když chcete odladit šablonu e-shopu nebo plánujete redesign?
Chceš vydělat svůj první milion už jako student? Nebo prostě sháníš alternativu nudné brigády? Na Shoptetu si jako student můžeš toto léto založit e-shop se slevou 20 % a nastartovat tak svoje podnikání.
Řídí úspěšné e-shopy a poradí i vám. Letos Reshoper přichází s novinkou – v Poradenské zóně bude příležitost zastavit se za některým z 8 CEOs a probrat mezi čtyřma očima nápady i pochybnosti ohledně nejrůznějších e-shopařských oblastí. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]
Faktury, zálohovky, dobropisy. Doklady na e-shopu trápí mnoho e-shopařů a jsou jedním z nejčastějších témat, se kterými se obracíte na naši zákaznickou linku. Přinášíme odpovědi na ty nejčastější dotazy a stručného průvodce, co který doklad znamená a jak a kdy je v Shoptetu správně vystavovat.
Rostou o desítky nebo dokonce stovky procent i v dnešní turbulentní době. Jak to dělají? Letošní ročník Reshoperu představí firmy, které se nebojí změn, buďte u toho! Nově navíc budete mít unikátní možnost ptát se mezi čtyřma očima úspěšných CEOs a zakladatelů e-shopů. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]
Akvizice neboli získávání nového zákazníka je pro e-shop nejdražší způsob zvyšování příjmů s nejasnými zisky. Mnohem důležitější pro dlouhodobější úspěch a zisky je udržení stávajících zákazníků a zajištění jejich maximální spokojenosti.
V digitálním světě, kde každý klik a každá stránka mají význam, je důležité správně zvládnout chybové stránky 404. Tyto stránky, označované jako „Stránka nenalezena“, mohou způsobit frustraci uživatelů a potenciálně škodit vašemu SEO. V tomto článku se dozvíte, jak identifikovat, monitorovat a efektivně řešit stránky 404, a to vše s cílem zlepšit uživatelský zážitek a udržet vaše SEO v kondici.
Zákaznická zkušenost. Co vše vlastně zahrnuje a proč byste se jí měli zabývat, pokud chcete úspěšný e-shop? Odpovíme jednou vybranou větou z rozhovoru s e-commerce expertem Lukášem Pítrou: „Slabá zákaznická zkušenost indikuje budoucí problémy s obratem a ziskem.“
Jak vybrat e-shopové řešení a jaký rozpočet si vyčlenit? Podělím se s vámi o pohled programátora a designéra a společně si ukážeme, jak rozmanité mohou být e-shopy Shoptet na jedné šabloně a proč na začátku svého online podnikání nepotřebujete vlastní e-shop na míru.
Zabere vám příprava produktových popisů v e-shopu spoustu času? Co takhle zkusit je vytvořit pomocí umělé inteligence a nástroje Pobo Page Builder! Nachystáte tak kompletní produktovou stránku – produktové texty i samotné widgety.