Facebook

Dnes už je standardem mít pro svůj e-shop i stránku na Facebooku. Sice může být těžší u některých typů produktů najít náměty na obsah, ale i tak se dají vymyslet příspěvky, kterými můžete facebookovou stránku svého e-shopu plnit. Doporučujeme inspirující, zábavné nebo zajímavé příspěvky.

Na Facebooku totiž můžete získávat fanoušky, inzerovat, mít přímo zde obchod a budovat svůj brand. Facebooková stránka je taková polidštěná tvář vašeho e-shopu, kde můžete být uvolněnější, více se lidem přiblížit a získávat jejich sympatie. Lidé na sociálních sítích stráví každodenně spoustu času, proto by byla škoda tento marketingový kanál nevyzkoušet.

Můžete se podívat na facebookové stránky vaší konkurence, zhodnotit je a zkusit dělat věci ještě lépe než oni anebo úplně jinak, protože odlišit se je výborným předpokladem pro to, aby si vás lidé zapamatovali.

Pár rád a tipů pro to, jak jako firma fungovat na Facebooku, si můžete přečíst v rozhovoru s Eliškou Vyhnánkovou, specialistkou na sociální sítě nebo třeba v článku Nebuďte asociální! Využijte Facebook na 100 %.

7 cest, jak zdarma propagovat na Facebooku

Způsobů, jak nalákat nové zákazníky na své služby nebo výrobky, existuje celá řada, většinou jsou ovšem dost finančně nebo časově náročné. Proto je důležité hledat cesty, jak propagovat co nejlevněji. A sociální sítě v čele s Facebookem jich poskytují hned několik. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky