Začínáme

Rozjet e-shop není v dnešní době nic tak těžkého, ale rozjet úspěšný e-shop už tak snadné není. První fáze je klíčová. Čeká vás spousta přemýšlení, nastavování a my vám s tím chceme co nejvíc pomoct. Máme pro vás cenné rady a tipy do začátku. A určitě mrkněte i do naší Shoptet školky, kde vás naučíme, jak chodit ve světě e-commerce.

Vydělávejte bez skladu! S dropshipping e-shopem

Máte podnikatelský plán na perfektní e-shop, ale nebaví vás věci jako logistika, účetnictví a hlavně nechcete investovat příliš velké peníze? Zkuste dropshipping, který vám umožní podnikat bez skladu. Vy se budete věnovat jen prodeji a problémy s dopravou a administrativou necháte na někom jiném. Co to přesně znamená? Čtěte dál.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

YouTube videa – využijte je pro svůj e-shop

Na YouTube se bavíme, posloucháme hudbu, sledujeme YouTubery nebo live streamy, vzděláváme se… Lidé ho navíc čím dál častěji používají i pro vyhledávání nejrůznějších věcí, dnes už na něm totiž najdete skoro všechno. Ne nadarmo je YouTube po Googlu druhým největším vyhledávačem na světě. Jak toho využít?

Přečíst celé

Prodej, nakup, investuj, půjč si – na Eshopiste.cz

Připravili jsme novou službu, tržiště e-shopů nabízených k prodeji nebo investici. Pojďme si ukázat různé scénáře, které možná řešíte, a jedno jejich společné řešení.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Přečíst celé

Co prodávat v e-shopu?

Vybrat správný produkt pro nový e-shop není úplně jednoduché. Co prodávat vás vždycky nenapadne ve spánku nebo rozsvícením žárovky, jako u animovaných hrdinů. Takový produkt musí mít na trhu potenciál a zároveň by vás měl bavit. Existuje víc strategií, jak ho najít, ale žádná nejde označit za tu nejlepší. Záleží prostě na tom, co komu sedne.Založte […]

Přečíst celé

Petra Větrovská: PPC se může naučit každý

V 1. díle rozhovoru jsme s Petrou nakously, jak PPC pomáhají e-shopům vydělávat, a na co si mají dávat pozor začátečníci samouci. V další části se dozvíte, co dělat, když kampaně nefungují. Nebo proč sledovat úspěšnost kampaní pravidelně.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Přečíst celé

Petra Větrovská: V PPC se nedá všechno teoreticky naučit, musíte hlavně zkoušet

PPC (pay per click) je způsob reklamy, kdy inzerenti platí jen v případě, že uživatel klikne na jejich PPC reklamu ve vyhledávačích, na Facebooku nebo kdekoli jinde na webu. O tomhle velkém tématu jsme si povídali s jednou z nejuznávanějších PPC expertek v českých vodách, Petrou Větrovskou. Prozradí nám, čím jsou PPC přínosné pro e-shopy, jak na ně […]

Přečíst celé

Jak na vyšší prodeje a spokojenější zákazníky? Zkuste persony

Víte, že persony jsou jedním z nejdůležitějších faktorů, které určují, jestli bude váš e-shop úspěšný? V ideálním případě je jejich tvorba zahrnuta už do úvodní fáze marketingových příprav. Přesným nastavením person si totiž ulehčíte práci s texty, obrázky, fotkami a videi.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky