Začínáme

Rozjet e-shop není v dnešní době nic tak těžkého, ale rozjet úspěšný e-shop už tak snadné není. První fáze je klíčová. Čeká vás spousta přemýšlení, nastavování a my vám s tím chceme co nejvíc pomoct. Máme pro vás cenné rady a tipy do začátku. A určitě mrkněte i do naší Shoptet školky, kde vás naučíme, jak chodit ve světě e-commerce.

Certifikace kosmetiky: velký průvodce pro začínající výrobce

Pro mnoho lidí může být výroba vlastní kosmetiky splněným snem. Aby ne, míchat kvalitní suroviny a přidávat rozmanité vůně může být uspokojující a tvořivá práce. Pokud do toho ale chcete skočit se vším všudy a začít své výtvory prodávat, nevyhnete se formalitám. Certifikace kosmetiky je jednou z nich. Aby toho nebylo málo, certifikací je na […]

Číst všechny

Co musí obsahovat etiketa kosmetického výrobku?

Když si jdete do oblíbené drogerie koupit krém nebo sprchový gel, kromě názvu, složení a data spotřeby obvykle další informace na etiketě nehledáte. Etiketa kosmetického výrobku ale musí obsahovat mnohem více informací. Své o tom ví výrobci, kterým tvorba etikety pro každý výrobek zabere i několik hodin. Proč jsou ale etikety tolik důležité? Díky nim […]

Číst všechny

Informační povinnost prodejce a označování zboží: o čem musíte informovat zákazníka?

Pro prodejce výrobků či poskytovatele služeb platí řada pravidel a povinností, které jsou stanoveny mnoha zákony. Zdánlivě vágní pojem “informační povinnost prodejce”, který zakotvuje zákon o ochraně spotřebitele, v sobě však skrývá spoustu méně i více důležitých povinností, o kterých je dobré vědět. Dnes si tak tento pojem představíme společně se zákazem klamavých konání a […]

Číst všechny

Musí být v e-shopu vždy uvedeno kontaktní telefonní číslo?

Kvalitní zákaznická péče je vizitkou každého e-shopu. Dnešní zákazník již očekává, že jeho objednávky budou vyřizovány svižně, a bude o jejich stavu a doručování neustále informován. V případě naléhavé potřeby objednávku upravit, ale také změnit či stornovat, se vždy hodí mít po ruce telefonní číslo na obchodníka. Co když ale obchodník na webu své telefonní […]

Číst všechny
Nový občanský zákoník zavedl možnost přiznání svéprávnosti i těm, kteří podnikají před dosažením plnoletosti.

Zplnoletnění jako cesta k vlastnímu podnikání před 18. rokem

Zatímco neplnoletí podnikatelé měli před rokem 2014 tak trochu smůlu, ti dnešní mají k posunu své kariéry ještě před osmnáctinami o dost blíž. Nový občanský zákoník totiž zavedl možnost přiznání svéprávnosti (pro nelzetilé také jinak zplnoletnění) i těm, kteří podnikají před dosažením plnoletosti. Do roku 2014 bylo možné získat svéprávnost před osmnáctým rokem věku jedině […]

Číst všechny

Navigace pro příspěvky