KategorieZačínáme

Co prodávat v e-shopu? standard

Vybrat správný produkt pro nový e-shop není úplně jednoduché. Co prodávat vás vždycky nenapadne ve spánku nebo rozsvícením žárovky, jako u animovaných hrdinů. Takový produkt musí mít na trhu potenciál a zároveň by vás měl bavit. Existuje víc strategií, jak ho najít, ale žádná nejde označit za tu nejlepší. Záleží prostě na tom, co komu sedne.

Přečíst celé

Petra Větrovská: V PPC se nedá všechno teoreticky naučit, musíte hlavně zkoušet standard

PPC (pay per click) je způsob reklamy, kdy inzerenti platí jenom v případě, že uživatel klikne na jejich PPC reklamu ve vyhledávačích, na Facebooku nebo kdekoli jinde na webu. O tomhle velkém tématu jsme si povídali s jednou z nejuznávanějších PPC expertek v českých vodách, Petrou Větrovskou. Prozradí nám, čím jsou PPC přínosné pro e-shopy, jak na ně vyzrát, a hlavně, jak s nimi efektivně vydělávat.

Přečíst celé

Jak na vyšší prodeje a spokojenější zákazníky? Zkuste persony standard

Víte, že persony jsou jedním z nejdůležitějších faktorů, které určují, jestli bude váš e-shop úspěšný? V ideálním případě je tvorba person zahrnuta už do úvodní fáze marketingových příprav. Přesným nastavením person si totiž ulehčíte práci s texty, obrázky, fotkami a videi. Pojďme si rozebrat, proč byste je neměli zanedbat, a hlavně jak je efektivně vytvořit.

Přečíst celé

7 nejoblíbenějších způsobů platby na e-shopech standard

Chcete vědět, jak přitáhnout nebo naopak ztratit zákazníky v okamžiku, kdy už vytahují peněženku? Moje tchýně nakupuje pouze u e-shopů, které nabízejí platbu na dobírku. Můj manžel by neobjednal nic, kde za to nemůže zaplatit kartou. Různí lidé, různé potřeby a návyky. Rozhodla jsem se, že vám v tomto blogu objasním, jak Češi nejraději platí při nakupování online.

Přečíst celé

Jak řešit špatné recenze? standard

„Už bych u nich nenakoupil, zboží přišlo poškozené a ještě k tomu pozdě“ – takových recenzí o firmách je na internetu nespočet. Objevují se v komentářích na vašem webu, e-shopech a sociálních sítích. Je jich v hojném počtu i na hodnotících serverech, kam mohou spotřebitelé psát své zkušenosti. Najděte několik triků a tipů, jak na špatné recenze reagovat, i když vám to není zrovna po chuti.

Přečíst celé

Inspirujte se úspěchy druhých. Tým e-shopu Herbatica.sk se podělí o své tipy. standard

Každý, kdo provozuje e-shop, si svou cestu za splněným přáním a za úspěchem prošlapává po svém. Někdo dá na osvědčené rady, někdo se pravidelně vzdělává (například na MůjPrvníEshop.cz), jiný zkouší formou pokusu-omylu, další si raději do začátku zaplatí specialistu. Možností je spousty a co e-shop, to unikátní přístup. Pojďme se podívat na případovou studii, kterou nám zaslal Juraj s Petrem z e-shopu Herbatica.sk. Jakou cestu si prošli, než se dostali s e-shopem tam, kde jsou nyní? Jakou roli pro úspěch e-shopu hraje samotný výběr e-shopového řešení? Jaké formy propagace e-shopu jim fungovaly a co naopak bylo ztrátou času? V příštích 15 minutách čtení česko-slovenského povídání, se můžete nechat inspirovat.

Přečíst celé

Rozhovor: Martin Matějka – o podnikání, klíčových slovech a e-shopech – část 2. standard

Specialista na SEO a online marketing Martin Matějka nám v 1. části rozhovoru prozradil, jak poznat, že je na vašem eshopu něco špatně nebo na co si dávat pozor při výběru SEO konzultanta. V 2. části jsme se zaměřili na analýzu klíčových slov a jejím významu pro web. Také nám doporučí pár tipů na vzdělávání se v oboru i e-shopech obecně.

Přečíst celé

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!