KategorieZačínáme

Co prodávat v e-shopu? standard

Vybrat správný produkt pro nový e-shop není úplně jednoduché. Co prodávat vás vždycky nenapadne ve spánku nebo rozsvícením žárovky, jako u animovaných hrdinů. Takový produkt musí mít na trhu potenciál a zároveň by vás měl bavit. Existuje víc strategií, jak ho najít, ale žádná nejde označit za tu nejlepší. Záleží prostě na tom, co komu sedne.

Přečíst celé

Petra Větrovská: V PPC se nedá všechno teoreticky naučit, musíte hlavně zkoušet standard

PPC (pay per click) je způsob reklamy, kdy inzerenti platí jenom v případě, že uživatel klikne na jejich PPC reklamu ve vyhledávačích, na Facebooku nebo kdekoli jinde na webu. O tomhle velkém tématu jsme si povídali s jednou z nejuznávanějších PPC expertek v českých vodách, Petrou Větrovskou. Prozradí nám, čím jsou PPC přínosné pro e-shopy, jak na ně vyzrát, a hlavně, jak s nimi efektivně vydělávat.

Přečíst celé

Jak na vyšší prodeje a spokojenější zákazníky? Zkuste persony standard

Víte, že persony jsou jedním z nejdůležitějších faktorů, které určují, jestli bude váš e-shop úspěšný? V ideálním případě je tvorba person zahrnuta už do úvodní fáze marketingových příprav. Přesným nastavením person si totiž ulehčíte práci s texty, obrázky, fotkami a videi. Pojďme si rozebrat, proč byste je neměli zanedbat, a hlavně jak je efektivně vytvořit.

Přečíst celé

7 nejoblíbenějších způsobů platby na e-shopech standard

Chcete vědět, jak přitáhnout nebo naopak ztratit zákazníky v okamžiku, kdy už vytahují peněženku? Moje tchýně nakupuje pouze u e-shopů, které nabízejí platbu na dobírku. Můj manžel by neobjednal nic, kde za to nemůže zaplatit kartou. Různí lidé, různé potřeby a návyky. Rozhodla jsem se, že vám v tomto blogu objasním, jak Češi nejraději platí při nakupování online.

Přečíst celé

Jak řešit špatné recenze? standard

“Už bych u nich nenakoupil, zboží přišlo poškozené a ještě k tomu pozdě” – takových recenzí o firmách je na internetu nespočet. Objevují se v komentářích na vašem webu, e-shopech a sociálních sítích. Je jich v hojném počtu i na hodnotících serverech, kam mohou spotřebitelé psát své zkušenosti. Najděte několik triků a tipů, jak na špatné recenze reagovat, i když vám to není zrovna po chuti.

Přečíst celé

Inspirujte se úspěchy druhých. Tým e-shopu Herbatica.sk se podělí o své tipy. standard

Každý, kdo provozuje e-shop, si svou cestu za splněným přáním a za úspěchem prošlapává po svém. Někdo dá na osvědčené rady, někdo se pravidelně vzdělává (například na MůjPrvníEshop.cz), jiný zkouší formou pokusu-omylu, další si raději do začátku zaplatí specialistu. Možností je spousty a co e-shop, to unikátní přístup. Pojďme se podívat na případovou studii, kterou nám zaslal Juraj s Petrem z e-shopu Herbatica.sk. Jakou cestu si prošli, než se dostali s e-shopem tam, kde jsou nyní? Jakou roli pro úspěch e-shopu hraje samotný výběr e-shopového řešení? Jaké formy propagace e-shopu jim fungovaly a co naopak bylo ztrátou času? V příštích 15 minutách čtení česko-slovenského povídání, se můžete nechat inspirovat.

Přečíst celé

Rozhovor: Martin Matějka – o podnikání, klíčových slovech a e-shopech – část 2. standard

Specialista na SEO a online marketing Martin Matějka nám v 1. části rozhovoru prozradil, jak poznat, že je na vašem eshopu něco špatně nebo na co si dávat pozor při výběru SEO konzultanta. V 2. části jsme se zaměřili na analýzu klíčových slov a jejím významu pro web. Také nám doporučí pár tipů na vzdělávání se v oboru i e-shopech obecně.

Přečíst celé

E-shop bez vlastních a kvalitních fotek je jako vařit podle Ládi Hrušky standard

Nerozumíte takovému srovnání? Ono vás to nějak zasytí, ale myslíte, že si na kuřecích kůžičkách doopravdy pochutnáte? S fotkami na e-shop je to hodně podobné jako s jídlem. Když budou vypadat skvěle, tak už pouhý pohled vzbuzuje zájem. Oproti tomu, když lidem servírujete fotky na úrovni “šlichty ze závodky”, jaká je asi jejich motivace u vás nakoupit? Buď ohromný hlad, nebo že prodáváte výrazně pod cenou. Spousta odborníků vám radí, že bez profesionálních fotek nemáte šanci, ale málokdo vám poradí, jak na ně!

Přečíst celé

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!