PPC

Vytvořit PPC kampaň tak, aby vám vydělala, není jen tak. Není to totiž jen o bezchybném nastavení, ale zároveň musíte i neustále testovat, co nejlépe funguje. S PPC vám pomohou články a rozhovory, které pravidelně zveřejňujeme.

Založme spolu PPC kampaň

Znáte to. Hledáte na Googlu dámský čarodějnický klobouk. Nejde vám o značku, chcete nějaký pěkný a také ne úplně drahý. Kliknete na inzerát v horní části stránky, který hlásá „Velký výběr klobouků za skvělé ceny“. Octnete se na domovské stránce e-shopu. Podivíte se, že nabízejí snad úplně všechno. Lektvary, košťata, mandragory, no páni! Ale kde […]

Přečíst celé

Základní nastavení PPC

Babičky říkají, že opakování je matka moudrosti a platí to i v PPC. Možná už vám kampaně zdařile běží nebo je zakládáte. Zrekapitulujte si přesto nastavení a zkontrolujte, jestli vám neutíká nějaká vychytralá funkce. Ať z toho nemáte později šok. :-)

Přečíst celé

Dodržujete nejlepší praktiky PPC?

Většina z nás používá několik nejrůznějších seznamů a TO DO listů každý den. Ať jde o seznam úkolů na pracovišti, nebo o seznam, co je potřeba nakoupit. Kde byste ale asi nečekali využitelnost kontrolních seznamů, je PPC (pay-per-click) management. Dokonce i nejzkušenější PPC manažeři potřebují připomenutí, které jim pomáhají zajistit nejlepší možné výsledky z jejich kampaní. Pomocí […]

Přečíst celé

Jak vybírat klíčová slova pro PPC kampaň

Pokud jste se už někdy zabývali výběrem klíčových slov pro propagaci vašeho webu víte, že to není úplně jednoduchá záležitost. Ještě horší práci budete mít, pokud chcete najít ta správná slova pro PPC kampaň. My vám v dnešním článku přinášíme několik ověřených metod, jak vybrat slova, která se budou nejlépe hodit do vaší PPC kampaně. […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky